poniedziałek, 22 czerwca 2015

Liebster Blog Award

Na początek zapraszam Was do zabawy Liebster Blog Award, mnie nominowała Martyna z bloga make-up-miss.blogspot.com. Bardzo dziękuję i zapraszam do czytania :)

Na czym to polega?

 „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”

A więc pytania, które otrzymałam oraz moje odpowiedzi.

1. Twój codzienny must have kosmetyczny?
 Jako, że jestem w trakcie leczenia dermatologicznego mój codzienny must have do twarzy to niezawodna emulsja Cetaphil (KLIK) oraz tonik robiony w aptece. 
Do ciała ostatnio codziennie używam olejku Kneipp (KLIK), który świetnie radzi sobie z moją suchą skórą.

2. Kosmetyk, który zmienił Twoje spojrzenie na makijaż/ pielęgnację?
 Moim lubionym kosmetykiem uniwersalnym był olej kokosowy. Zmienił moje włosy diametralnie! Już nie wspominam o reszcie ciała. Od tego czasu bardzo interesuję się ogólną kosmetyką naturalną.

 3. Jaki był Twój największy kosmetyczny bubel?
 Było ich kilka jednak ostatnio to na pewno olejek pod prysznic od Nivea.

 4. Twoje TOP 10 ulubionych kosmetyków.
* Maska bananowa Kallos
* Pomadka Soft Sensation od Astor nr 403
* Podkład Astor, Perfect Stay 24H Foundation+ Perfect Skin Primer 
* Baza pod cienie  Stay On z Hean
* Poczwórna  paleta Flomar nr P045
* Krem odżywczy do stóp i paznokci SHEFOOT
* Emulsja do mycia twarzy Cetaphil
* Kredka do powiek Master Drama od  Maybelline
* Lakier do paznokci Nail tek Hydration Therapy Color odcień Fawn Over me
* Perfumy Avon Today, Tomorrow, Always, Forever

5. Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna i dlaczego?
Od dłuższego czasu bardzo lubię firmę Astor. Mam kilka ich kosmetyków i z każdego jestem bardzo zadowolona.

6. Perfumy, które Cię definiują to...
 Avon Today, Tomorrow, Always, Forever-
idealne dla kobiety twardo stąpającej po ziemi. 
Cała ja :)
 
7. Twój ulubiony kosmetyk do pielęgnacji ciała?
Nie mam jednego ulubionego ale bardzo lubię przeróżne olejki :)

8. Najtrwalsza szminka/ pomadka/ błyszczyk, to Twoim zdaniem...
Astor- Heidi Color Last VIP 008 Spicy. Piękny kolorek :)

 9. Co lubisz podkreślać w swoim wyglądzie?
Ostatnio zdecydowanie stawiam na brwi. 

10. Jakie lakiery do paznokci poleciałabyś ze względu na trwałość i kolory?

Jeśli chodzi o lakiery to zdecydowanie stawiam na słynne Golden Rose oraz coś z wyższej półki czyli Orly.
  
11. Jakiego kosmetyku unikasz zwłaszcza latem kiedy jest bardzo gorąco i dlaczego?

Latem bardzo rzadko używam podkładów, gdy jest gorąco czuję jakby wszystko spływało mi po twarzy... Wolę wtedy używać BB kremów ewentualnie nic :) 


A teraz moje pytania :)
1. Makijaż w naturalnych kolorach czy mocniejszy? 
2. Kto jest Twoim ideałem piękna?
3. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata, zrobiłabyś coś szalonego?
4. Jaki kosmetyk do pielęgnacji włosów mogłabyś mi polecić?
5. Twój ulubiony film to?
6. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
7.  Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w świecie książki, jaką byś wybrała?
8 . Jeśli mógłbyś zatrzymać proces starzenia, to w jakim wieku chciałbyś pozostać na zawsze?
9.  Co jest twoją życiową pasją, największym hobby, któremu poświęcasz cały wolny czas?
10. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga?
11. O czym najbardziej lubisz pisać posty?

Nominuję blogi:

Oczywiście udział w zabawie nie jest obowiązkowy ale będzie mi bardzo miło jeśli to zrobicie :)




20 komentarzy :

  1. Dziękuję za nominację, u mnie LA już się pojawił, więc dam szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. postaram się odpowiedzieć :) Dziękuję za zaproszenie :)
    też lubię golden rose, ostatnimi czasy bardziej poznaję tą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę kallosa bananową również bardzo lubię :)
    Dziękuję za nominację i wyróżnienie :*
    U siebie pewnie nie miałabym do jakiej notki dodać odpowiedzi, ale odpowiem Ci tutaj bo lubię odp. na pytania :D Przy okazji można bliżej się poznać :)
    1. Makijaż w naturalnych kolorach czy mocniejszy? Naturalnych zdecydowanie :)
    2. Kto jest Twoim ideałem piękna? Chyba raczej nie mam :)
    3. Gdyby jutro miał nastąpić koniec świata, zrobiłabyś coś szalonego? Pewnie tak! :) Coś spontanicznego i szalonego :D
    4. Jaki kosmetyk do pielęgnacji włosów mogłabyś mi polecić? Olejek alterry - do olejowania włosów się sprawdza genialnie u mnie i olejek mariona 7 efektów - ideał do zabezpieczania końcówek :)
    5. Twój ulubiony film to? Ojjj ciężko tu wybrać jeden mi jako filmomaniaczce :DD Nie wiem jakie gatunki lubisz przede wszystkim, ale kilka przykładowych - Twój na zawsze - bardzo lubię <3, Serce serduszko - polski ulubiony chyba, Kraina lodu - ulubiona bajka :D, sparksa też lubię bardzo jak szkoła uczuć np, z historycznych kamienie na szaniec, thriller - koszmar matki :) To tak kilka tytułów do różnych gatunków :) Ale Twój na zawsze polecam szczególnie to chyba nawet ulubiony bo 3 razy widziałam :D
    6. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie? Jestem wobec siebie dość krytyczna :D Ale chyba rzęsy i paznokcie.
    7. Gdybyś mogła spędzić jeden dzień w świecie książki, jaką byś wybrała? hmm nie wiem sama :D Może gwiazd naszych wina, bo moja ulubiona?. :D
    8 . Jeśli mógłbyś zatrzymać proces starzenia, to w jakim wieku chciałbyś pozostać na zawsze? W tym co teraz - 19 to chyba jeszcze nie ale może na takim 20+ - np. 25-27 ciężko powiedzieć bo jeszcze trochę przede mną :)
    9. Co jest twoją życiową pasją, największym hobby, któremu poświęcasz cały wolny czas? Mam kilka 'hobby'/pasji - paznokcie, filmy, książki, blog, kosmetyki - każdemu poświęcam trochę czasu :)
    10. Czym jest dla Ciebie pisanie bloga? Odskocznią od codzienności - przede wszystkim! :)
    11. O czym najbardziej lubisz pisać posty? Posty kulturalne zdecydowanie! :) Ale też denko, ulubieńcy, nowości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. Olejku z Alterry nie znam, więc przy okazji chętnie poznam :) A 7 efektów z Mariona bardzo lubię :))
      5. Również bardzo lubię film "Twój na zawsze" :)
      7. Książka jak i film piękny! Ale pomimo tego nie chciałabym spędzić tak jednego dnia bo płakałam jak czytałam a tym bardziej jak oglądałam ;(

      Dziękuję za udział w zabawie :)

      Usuń
    2. Warto zdecydowanie olejek! :)
      Ooo to widzę, ze tytułem Cię nie zaskoczyłam i też z Ciebie trochę filmomaniak jest :)

      Usuń
    3. Bardziej lubię czytać ale filmem nie pogardzę :) Czasem robimy sobie z mężem takie wieczory filmowe, męczę go wtedy różnymi romansidłami :D

      Usuń
  4. Bardzo mi miło, że o mnie pomyślałaś, ale ja zazwyczaj nie piszę takich wpisów, więc może odpowiem u Ciebie jeśli się nie obrazisz, że robię zamieszanie na Twoim blogu :D :)
    1.Zdecydowanie wolę neutralny, delikatny makijaż - najlepiej, żeby był szybki do wykonania :)
    2. Nie mam ideału piękna, nie interesuję się celebrytami zbytnio, ale wg mnie bardzo ładną kobietą jest Rachel McAdams - urocza ! ;)
    3. Gdyby jutro miał być koniec świata chyba nie zrobiłabym niczego szalonego - zebrałabym wszystkich moich bliskich i przyjaciół i chciałabym z nimi spędzić ostatnie chwile :)
    4. Do pielęgnacji włosów najbardziej polecam oleje - ich działanie najlepiej wpłynęło na kondycję moich włosów. Obecnie mogłabym Ci polecić olej arganowy, który jest wszechstronny :)
    5. Nie jestem maniaczką filmów, ale bardzo lubię : "I że Cię nie opuszczę", "Sierociniec", "Siedem dusz", "Kod Da Vinci","Anioły i demony" wszelkiego rodzaju egzorcyzmy i bajki - ot taki przekrój ;D Nie lubię krwawych i obrzydliwych filmów :D
    6. W swoim wyglądzie lubię swoje oczy, w końcu polubiłam włosy - ach to włosomaniactwo i chyba tyle ;D
    7. Ja uwielbiam książki fantastyczne i zapewne wybrałabym coś, co czytałam w dzieciństwie by się do niego przenieść, czyli Harrego Pottera :)
    8.A na to pytanie nie odpowiem, bo nie wiem. Gdybym miała więcej wiosen "na karku" zdecydowałabym który okres życia byłby dla mnie najlepszy, najowocniejszy, najszczęśliwszy, a mając niespełna 20 lat nie zdecydowałabym przedwcześnie, bo taki czas może nadejść za kilka lat :)
    9. Kurczę, niestety nie mam takiego hobby, któremu oddawałabym cały wolny czas, serce i duszę - piszę blog, ale nie w każdej wolnej chwili. Chyba moim hobby jest spędzanie czasu z najbliższymi, o ile można tak to nazwać, bo rzeczywiście robię to regularnie i uwielbiam te momenty :)
    10. Pisanie bloga jest dla mnie pewną odskocznią od nauki, studiów, jakichś niepowodzeń, od zwykłej, szarej codzienności ;)
    11. Najbardziej lubię pisać posty o poradach, fajnych trickach, lubię dzielić się nowymi produktami (choć ostatnio rzadko coś takiego się pojawia, bo nie kupuję nic nowego w dużych ilościach) - ostatnio mam dość recenzji, których u mnie na blogu aż nadmiar :(
    Dziękuję za nominację i fajne pytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4. Uwielbiam przeróżne oleje do włosów :))
      5. Oglądałam "I że Cię nie opuszczę" oraz "Sierociniec" choć horrorów nie lubię. Podobały mi się obydwa :)

      Dziękuję za odpowiedzi :))

      Usuń
  5. Dzięki za nominację, pytania są super, więc na pewno niedługo odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, niedługo odpowiem na pytania przy okazji jakiegoś luźniejszego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też stawiałam na brwi nawet chyba trwało to prawie rok! Ale teraz wcieram w nie Jantar i na razie odrastają ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam ani nie mam problemów z brwiami, nawet jestem z nich bardzo zadowolona :) Ale jeśli chcesz je odżywić to świetnie działał u mnie olejek rycynowy :)

      Usuń
  8. dziękuję, na pewno zrobię posta, jak znajdę chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej kokosowy uwielbiam, bardzo wszechstronny produkt :) Maskę bananową Kallos również bardzo lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.