niedziela, 28 czerwca 2015

Konwaliowa kąpiel z solą FLORIS

Witajcie kochani!

  Niedziela dziś dosyć nudna i pochmurna, dosłownie przez cały dzień nie mam na nic ochoty. Do tego od wczoraj prześladuje mnie okropny pech... A jak to w przysłowiu: nieszczęścia chodzą parami więc bez jednego by się nie obyło. Wczoraj wieczorem mąż uderzył się w stopę przez co znaleźliśmy się na pogotowiu ale (szczęście w nieszczęściu) okazała się potłuczona a nie złamana. Jednak na 10 dni ma założoną szynę i dwa tygodnie zwolnienia lekarskiego... co oznacza męki z nim w domu- wszak chory chłop to jak chore dziecko. Chyba się ze mną zgodzicie? :P

Dziś znów rano dosłownie zapaliła mi się kuchenka a dokładnie piekarnik... Na szczęście szybko opanowaliśmy pożar jednak sprzęt nadaje się tylko na złom, a cały dom wietrzył się 2 godziny. Na dziś już podziękuję...
A co najlepsze na odstresowanie się? Oczywiście długa, gorąca kąpiel! A najlepiej do tego pachnąca. Właśnie taką z dodatkiem soli Floris o zapachu konwalii sobie dziś zafundowałam i powiem szczerze, że troszkę uszło ze mnie to całe napięcie... Dziękuję tym którzy stworzyli wannę :D

Zapraszam do dalszej lektury! 


Kosmetyczne sole kąpielowe FLORIS tworzą wyjątkowo zróżnicowaną kolekcję, nowoczesną pod względem barw i kompozycji zapachowych a jednocześnie wytwarzaną w oparciu o tradycyjne, naturalne metody.

Sekretem niezwykłych właściwości soli FLORIS jest zastosowanie jako głównego składnika bocheńskiej soli jodowo-bromowej. Uwalniający się w trakcie kąpieli wolny jod wywołuje wrażenie przebywania w morskiej wodzie i oddychania jodowanym morskim powietrzem.

Obecność jonów wapniowo-magnezowo- bromkowo–jodkowych powoduje aktywną regenerację naskórka a zastosowanie najwyższej jakości kolagenu doskonale wpływa na poprawę jędrności skóry.
 
Wersja zapachowa: konwalia

Cena: za 1,2 kg zapłacimy 10,99 zł 
Chętnych odsyłam do sklepu Blisko Natury gdzie możecie ją nabyć. KLIK

  Moja sól znajduje się w plastikowym słoiczku z zakrętką, w którym mieści się 600g produktu. Na całość dodatkowo nałożony jest kartonik z nazwą kosmetyku oraz wszystkimi podstawowymi informacjami, niestety postanowiłam go zerwać ponieważ i tak by się zmoczył stojąc na wannie. Słoiczek jest wykonany z miękkiego plastiku, który przy mocniejszym dotknięciu gnie się, więc trzeba na niego uważać. Tak więc opakowanie oceniam na dość średnie.

Sól na pierwszy rzut oka wygląda jak ta kuchenna tylko troszkę grubsza i kolorowa. Jest również dosyć wilgotna i lepka, na razie nie mam problemów z jej wydobyciem jednak zauważyłam, że trochę osiada na ściankach. Szybko się rozpuszcza w wodzie.

Jak widać sól ma zieloną barwę. Zapach dość intensywny, bardzo wyraźnie go czuć zaraz po odkręceniu zakrętki. Po rozpuszczeniu w wodzie unosi się piękny delikatny aromat, który faktycznie pachnie konwaliami (uwielbiam te kwiaty!). Dodatkowo sól również barwi delikatnie wodę na zielony kolor.


Sól świetnie odpręża całe ciało oraz zmysły. Do tego zauważyłam, że również delikatnie nawilża skórę i sprawia, że jest wygładzona. Do tego nie podrażnia i nie uczula. Plusem jest również jej wydajność. Polecam wszystkim, którzy lubią długie kąpiele w wannie lub np. tylko do moczenia stóp. Oceniam na bardzo dobry :)


Lubicie takie kosmetyki?
Znacie są sól, lub jej inne warianty zapachowe?


*** *** ***
Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem  
jednak nie wpłynęło to na moją recenzję.

Zapraszam do odwiedzenia tego sklepu, znajdziecie tam wiele świetnych naturalnych kosmetyków oraz surowców  kosmetycznych.


17 komentarzy :

  1. Uwielbiam konwalie i ubolewam nad tym, że tak rzadko można je spotkać w kosmetykach. Chętnie wypróbuję tę sól, lubię fundować sobie drobne przyjemności w postaci aromatycznych kąpieli.

    PS Znudzony chłop to ciężki przypadek, który potrafi doprowadzić kobietę do furii:) Trzeba mężowi znaleźć jakieś zajęcie na chorobowe. Może przynieść mu z biblioteki książki ulubionego autora albo zarazić "sympatią" do jakiegoś programu telewizyjnego?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomału planuję mu każdy dzień żeby sam się nie nudził i mnie przy tym do szaleństwa nie doprowadzał :))

      Zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o kosmetyki i konwalie. Na prawdo ciężko znaleźć na naszym rynku kosmetyk, który choćby troszkę pachniał tymi kwiatami, przecież jest on tak piękny!

      Usuń
  2. Masz rację nie ma nic lepszego na stres od długiej, gorącej i pachnącej kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również :) Mam kilka wersji zapachowych w domu :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię zapach konwalii, więc chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz ten zapach to na pewno! :)

      Usuń
  6. Uwielbiam konwalie, chętnie bym wypróbowała tę sól.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie byłabyś zawiedziona :)

      Usuń
  7. Lubię konwalie, dlatego myślę, że ten produkt by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna musi być! ;))
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. to coś dla mnie, uwielbiam długie kąpiele w wannie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.