piątek, 19 czerwca 2015

"Gdy strumyk płynie z wolna..." Czyli tydz. 4 'Ukwiecnego projektu' - STOKROTKI

Hej :)

  Jak widzicie obiecałam wszystko nadrobić i tak też się dzieje. Niestety ominęłam 3 tydz. projektu w którym miałam namalować bratki ale niestety cierpiałam na okropny brak weny twórczej... Chyba ta ciągła zmiana pogody tak na mnie negatywnie oddziałuje. Ale wczoraj wzięłam się za siebie i namalowałam stokrotkowe pazurki na niebieskim tle. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja skromna interpretacja. A więc zapraszam do oglądania :)




Do wykonania zdobienia użyłam:


Niestety stokrotka, która brała udział w skromnej sesji zdjęciowej wraz z moimi paznokciami zginęła śmiercią tragiczną... Została zjedzona przez okropnego potwora a raczej potworkę... ;P


Dajcie znać czy Wam się podobają paznokcie :)

Pozdrawiam cieplutko :*

35 komentarzy :

  1. piękne ! Mój piesek też wcina stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jak zawsze! :) Jesteś moim guru - zdecydowanie :) I cieszę się że trafiłam do Ciebie dzięki projektowi :*
    Sama żałowałam potem że nie wykorzystałam białej farbki - ją akurat miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło czytać takie słowa :) bardzo Ci dziękuję! Cieszę się, że są ludzie, którym podoba się to co robię :))

      Usuń
  3. jaki piesio :) ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stokrotki :) I jaki słodki piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, długie pazurki, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Ale niestety już niedługo będą trochę krótsze :)

      Usuń
  6. Awwww jaki śliczny "potworek" :D A paznokcie cud, miód i orzeszki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ słodko :)) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Świetne ! ale chyba musiałaś się napracować, bo wyglądają jak naklejka ! brawo !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, troszkę się nasiedziałam :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Piękne te wzory! Idealne połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało przychodzić na myśl stokrotki i piękne niebo :) Chyba udało mi się to uchwycić :)

      Usuń
  9. chcę takie mieć!!! <3 przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne piękne pazurki! I zmiany na blogu! Coraz tu ładniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, staram się, żeby w końcu tu jakoś wyglądało :))

      Usuń
  11. Te stokrotki są perfekcyjne ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Paznokcie wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pazurki, i jaka długość! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Dzisiaj już są niestety krótsze :)

      Usuń
  14. Wyglądają bosko, na pierwszy rzut oka wydaje się ze to naklejki na paznokcie a nie ręcznie malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow! świetnie Ci wyszły :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjnie Ci wyszły te stokrotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kwiaty i kolor bazowy:) Bardzo podoba mi się szablon(chyba tak to się nazywa:) Twojego bloga, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.