środa, 24 czerwca 2015

DIY czyli zrób sobie peeling kawowy

Hej :)

   Lubicie kosmetyki domowej roboty? Ja bardzo a szczególnie te, które nie tylko ładnie pachną a również i świetnie działają. Te dwie ważne cechy łączy w sobie właśnie peeling kawowy, który często robię i po prostu uwielbiam :) Zapewne wiele z Was go zna ale jeśli znajdzie się ktoś kto ma ochotę po raz pierwszy go wypróbować to zobaczcie i przeczytajcie jak robię to ja. Mam nadzieję, że będzie to przydatny post dla wielu z Was :)


Co jest potrzebne?

Przepisów na ten peeling jest na prawdę wiele, ja zazwyczaj robię to z tego poniżej choć czasem lubię go trochę pozmieniać ( wszystko zależy od tego co aktualnie mam w domku).

* 4- 5 łyżek kawy prawdziwej mielonej (ja nie używam fusów ponieważ taka świeża jest twardsza i ładniej pachnie)
* łyżka cukru (dałam normalny ale jeśli macie brązowy to jeszcze lepiej)
* łyżka imbiru (można dać też cynamon, którego uwielbiam ale aktualnie nie miałam go w posiadaniu)
* żel pod prysznic w ulubionym zapachu (ważne aby nie gryzł się zbytnio z zapachem kawy, ja bardzo lubię te z Biedronki)
* olej/ olejki/ oliwa z oliwek - wszystko w zależności co posiadamy. Ja dałam po troszku z każdego, jaki widzicie na zdjęciu.

No to robimy!

Mieszamy dokładnie wszystkie składniki ze sobą...

i peeling gotowy!
Wygląda nawet smakowicie :P

Teraz przekładamy do jakiegoś pojemniczka, ja użyłam starego opakowania po innym peelingu, który wykorzystałam niedawno.


Ciekawostka!
Ten peeling nie tylko świetnie złuszcza naskórek ale także ujędrnia i wygładza naszą skórę przez co jest idealny dla osób, które borykają się z cellulitem (grrr !). 
Ale także również-
* poprawia krążenie krwi,
* poprawia koloryt skóry,
* zapobiega wrastaniu włosków po depilacji.

Kosmetyk tani, naturalny, na prawdę działający 
czyli...
 idealny! 


Robicie ten peeling w domu?
Może podrzucicie jakieś przepisy na inne domowe i łatwe kosmetyki?
Czekam na propozycje! :)

23 komentarze :

  1. Wiele razy chciałam go zrobić, ale nie miałam okazji. Dziś może w końcu się wezmę i go zrobię ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam robić peeling z kawy , połączenie z imbirem bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie rozgrzewa skórę, ale możesz dać również cynamon czy np. chili :)

      Usuń
  3. wiele dobrego naczytałam się o tym kawowym peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubóstwiam kawowy peeling, ale wanna i kafelki nie podzielają moich odczuć. Robi masakrę z łazience... Mimo tego i tak lubię sobie go czas od czasu zapodać :) dla zapachu, dla działania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no mam bardzo podobnie ale warto poświęcić łazienkę dla tych kilku miłych chwil :D

      Usuń
  5. Uwielbiam domowy peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu go zrobić :) Bo ostatnio nawet moi ulubieńcy mi się zaczynają nudzić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. robiłam peeling kawowy na dłonie, fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie :) z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też robię podobny :) też lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.