sobota, 23 maja 2015

Wiosną czuję miętę... do Wibo :)

  Mimo, że niestety wiosna zaskakuje mnie dość negatywnie ostatnie dni mam bardzo pozytywne i mam nadzieję, że pozostanie tak jeszcze długi czas.

  Chcę Wam dziś przedstawić kolejny lakier z serii "HELLO SUMMER" tym razem jest to nr 8 o kolorze ślicznej mięty z delikatnym shimmerem. 

   Jeśli chcecie zobaczyć jak wygląda nr 4 (fuksja) to zapraszam pod ten link KLIK.

A teraz zapraszam do oglądania  i czytania :)

Moja pięciolakierowa kolekcja serii Hello Summer. Tym razem czas na nr 8.

Cieszę się, że udało mi się uchwycić ten śliczny shimmer na zdjęciu, ponieważ na paznokciach niestety nie dałam rady :/





Nie będę po kolei opisywać konsystencji i innych cech ponieważ jest on praktycznie taki sam jak nr 4 o którym pisałam TU (KLIK) więc jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do odwiedzenia linku.

Ogólnie jestem z lakieru bardzo zadowolona, szybko schnie i bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Polecam, ponieważ nie jest to drogi kosmetyk a warto poszaleć kolorami wiosną :)

I jak Wam się podoba :)?


41 komentarzy :

  1. Mam ten sam kolor i uważam, że jest świetny ! Podoba mi się również po użyciu matowego topcoatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie do końca przepadam za tym błyskiem właśnie, ale kolor sam w sobie jest piękny. Takie mięty to mój zupełny numer 1! Takich mam najwięcej w swojej kolekcji i chyba na ten też się skuszę :) I piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie mam 4 miętki ale ta stała się ostatnio ulubienicą :D

      Usuń
  3. O jaki ladny mietusek, a ten shimmer wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

      Usuń
  4. Skusiłam się na kilka kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ta mięta...chyba sama skusze się na miętę u siebie na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosną i latem ten kolor wręcz obowiązkowy :P

      Usuń
  6. Śliczna mięta :)) Aż mi na nią narobiłaś ochoty :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny odcień! Niespotykany, bo zazwyczaj jak mięta ma Shimmer to złoty, nie srebrny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nie zwróciłam na to uwagi :))

      Usuń
  8. nie lubię shimmerów w lakierach,dlatego tu też nie przypadł mi do gustu,ale sam lakier ma cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shimmer nie rzuca się zbytnio w oczy :)

      Usuń
  9. przepiękny kolor jak i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek - uwielbiam takie wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię lakiery do paznokci z tej firmy.
    Super kolor.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta mięta, tak się zastanawiam nad nią, i chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.