czwartek, 28 maja 2015

Róże małe i duże- czyli pierwszy tydzień "Ukwieconego projektu"

Witam :)

  Już dawno nie było żadnego zdobienia na paznokciach więc chcąc szukać weny zapisałam się do "Ukwieconego projektu" organizowanego przez modnaania. 

Uwielbiam wszelkie kwiatowe wzorki więc nie zastanawiałam się nawet chwilę nad tym aby wziąć w nim udział. A więc w pierwszym tygodniu malujemy najróżniejsze różyczki. 

Oto moja interpretacja!






Do wykonania zdobienia użyłam:



I jak Wam się podoba? :)

37 komentarzy :

  1. Piękne! Niezwykłe... Do paznokci nigdy nie miałam cierpliwości i zazdroszczę Ci talentu! Te róże są cudowne! Czekam na kolejne odsłony kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne!myślałam, że są to naklejki. Ależ Ty masz talent do tego! powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam, że jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. O kurcze, przepięknie! :) Ja swoje także dodałam w pn - ale przy Twoich moje to nic :D Zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z chęcią zaraz obejrzę Twoje :)

      Usuń
  4. śliczne kwiatki, ostatnio też polubiłam lakiery z Avonu, ale te z serii Gel finish :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam jeszcze żadnego z tej serii ale chyba nadrobię zaległości :D

      Usuń
  5. Sama, samiuteńka malowałaś te różyczki? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne <3 ale masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne <3 Ja w tym tygodniu poszłam na łatwiznę i zrobiłam stempelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście wolę sama malować wzorki, mam stemple ale nie mogę się przekonać :)

      Usuń
  8. O kurcze ale bym chciała żeby ktoś namalował mi takie coś na paznokciach (bo moje zdolności mi na to nie pozwalają ;p). ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to jest na prawdę bardzo proste, pomyślę nad jakimś tutorialu :)

      Usuń
  9. piękne paznokcie, chciałam tak umieć malować :) uwielbiam motywy kwiatowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne róże! :D
    Skąd masz te farbki akrylowe? Fajne są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytaj w zwykłym sklepie typu księgarnia :)

      Usuń
  11. Piękne Ci wyszły te róże, naprawdę chciałabym takie zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wzór zrobiłaś :) Ja nie umiem takich cudeniek robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na prawdę wcale nie jest takie trudne :) Dziękuję :)

      Usuń
  13. masz talent ! tworzysz dzieła sztuki i mówię to z ręką na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Róże wymiatają, ja niestety nie mam ani talentu, ani cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.