piątek, 22 maja 2015

POSTANOWIONE- Nie idę na wybory!

Jeżeli czytacie mojego bloga to na pewno pamiętacie wpis 10 maja, kiedy to pisałam, że byłam na wyborach bo przecież trzeba swój obowiązek obywatelski wykonać.
Niestety moje zdanie zmieniło się diametralnie przez te 2 tygodnie kolejnej kampanii... Tyle okropnych słów oraz tyle nienawiści nie słyszałam już dawno. Praktycznie wszędzie zalewana jestem fałszywymi obietnicami, mam po prostu dość. 
Powiem tak jak pisałam na moim Facebooku cytując pewną wypowiedź w internecie:
 "Nie zamierzam oddawać mojego głosu na żadnego z oszustów, których partie już były u władzy i nic dobrego nie zrobiły, a tylko przyniosły szkody. Mój kandydat odpadł. Brak głosu też jest głosem - sprzeciwem wobec obecnego systemu, wobec tego całego syfu i brakiem poparcia obecnego machlojstwa. A gadkę o 'mniejszym źle' sobie zachowajcie - zło jest złem i nic tego nie zmieni - nawet gadanie waszego prezesa, że "czarne jest białe, a białe czarne". Poza tym ja nie narzekam - ja stwierdzam fakty."


Dziękuję za uwagę.

Ps. O polityce nie lubię dyskutować :)


17 komentarzy :

  1. A ja na wybory idę :) Żeby ten drugi miał mniejsze szanse, bo mnie chłop wkurza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie okropnie wkurzają obydwoje... Masakra jakaś, jeden mądrzejszy od drugiego.

      Usuń
  2. zgadzam sie z ta wypowiedzia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brak głosu jest głosem jesli na wybory się idzie, podpisuje na listę i daję samą frekwencję. Kompletnie NIE pójście na wybory jest według mnie po prostu niczym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale cóż daje ta sama frekwencja?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jasne, przecież każdy ma swoją wolę :)

      Ja niestety się zawiodłam :/

      Usuń
  5. A ja pójdę wybrać "mniejsze zło" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzw "mniejsze zło" i tak zawsze pozostanie złem...

      Usuń
  6. Tego cyrku się już oglądać nie da. O wyborach nie mogę już słuchać, a na kandydatów patrzeć! Ale jeszcze tylko 2 dni ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Tobą w 100% i również rezygnuję z pójścia na wybory.
    U mnie nowy post i duże zmiany na blogu zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chociaż nie mogę jeszcze głosować to uważam, że na wybory powinno się chodzić:)

    http://julia-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno jeśli ma się na kogo głosować ;P Tym razem nie mam na kogo :)

      Usuń
    2. Zgadzam się - choćby człowiek chciał, to nie ma, nosz nie ma na kogo zagłosować w tej turze!

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.