czwartek, 14 maja 2015

Otwieram sezon sandałkowy! - recenzja kremu odżywczego do stóp i paznokci.

Witajcie :)
Jako, że sezon na noszenie sandałków praktycznie rozpoczęty (przynajmniej u mnie :)) trzeba bardziej zadbać o nasze stopy aby wyglądały nie tylko ładnie i estetycznie ale również nie przeszkadzały nam takie rzeczy jak np. pękające pięty :/
Z pomocą przyszedł mi krem, o którym chcę Wam dziś napisać. Przyznam, że jest to dla mnie nowość, nigdy wcześniej go nie używałam- jednak jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.  
Mowa tu o kremie odżywczym do stóp i paznokci od firmy SHEFOOT. Jeśli jesteście ciekawe co o nim sądzę- zapraszam do dalszej lekturki :)

SHEFOOT
-labolatories-

Krem odżywczy
do paznokci i suchej skóry stóp
+ masło shea


Krem opracowany, by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę i zapobiegać mikropęknięciom. Formuła zastała wzbogacona płynną kreatyną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują podrażniony naskórek, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film, który zatrzymuje wodę, pozostawiając skórę gładką, odżywioną i aksamitną w dotyku.
EFEKT: mocniejsze paznokcie, odżywiona i gładka skóra stóp.
Produkt jest przebadany dermatologicznie, poza tym nie zawiera barwników, parabenów peg, ftalanów, silikonów. 
Skład:Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffin, Caprylic/Capric Triglyceride, Butyrospermum Parki Butter, Ceteareth-20, Glycerin, Stearic Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Elastin, Hydrolyzed Keratin, Propylene Glycol, Isothiazolinoe, Imidazolidinyl Urea, Parfum, Chlorphenesin, Tocopheryl Acetate, Allantoin, Chlorhexidine Digluconate, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Hexyl Cinnamal, Linalool, Amyl Cinnamal, Citronellol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Limonene.
  Krem znajduje się w miękkiej tubce o poj. 75ml. Design opakowania minimalistyczny, przyjemny dla oka, kolory utrzymane w bieli i fiolecie. Kosmetyk wydobywamy przez mały otworek, przez który jest bardzo wygodny i łatwy.

 
Krem ma lekką formułę, nie jest za gęsty, łatwo się wydobywa z opakowania i dobrze aplikuje na skórę. Plus za to, że szybko się wchłania (nie lubię długo leżeć z mokrymi od kremu stopami) i nie pozostawia tłustego filmu.


Kolor jak widzimy na zdjęciu jest klasyczny czyli biały. Natomiast o samym zapachu tego kosmetyku mogę pisać wiersze ;D Jest piękny, delikatny ale nie nachalny, kojarzy mi się z czymś przyjemnym i świeżym. Powiedziałabym, że wyczuwam w nim nutę kokosa połączoną z typowym kosmetykiem dla dzieci (uwielbiam zapachy kosmetyków dla bobasków :D). Smarowanie nim stóp to sama przyjemność- po aplikacje pachną niesamowicie!

  Niestety muszę przyznać, że zaniedbałam moje stopy w zimie... Potrzebowałam czegoś co je dobrze nawilży, odżywi i wygładzi. Krem używam od jakiegoś czasu nakładając co dzień wieczorem po kąpieli na całe stopy z uwzględnieniem także paznokci. Zauważyłam przez ten czas ogromną poprawę ich stanu! Już nie czuję tego niemiłego uczucia szorstkości gdy dotykam pięt, ogólnie są bardziej nawilżone i miękkie w dotyku.
Krem świetnie nadaje się również do stosowania do rąk. Moje dłonie często moczę w wodzie z różnymi detergentami, przez co są suche i ciężko je doprowadzić do ideału. Krem bardzo dobrze je nawilża i wygładza, moje paznokcie także bardzo po polubiły, nie wspomnę już o moim nosie, który uwielbia go wąchać ;D

PODSUMOWUJĄC:
Jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i z chęcią zaopatrzę się w inne produkty z firmy SHEFOOT, najbardziej jestem zainteresowana peelingiem naturalnym oraz dezodorantem odświeżającym. Na nadchodzące lato będzie jak znalazł :)

Znacie tą firmę? Używałyście tego kremu? Jaki kosmetyk jeszcze polecacie?

26 komentarzy :

  1. nie znam tej firmy ale musze tez cos dla siebie zakupic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wcześniej i niej nie słyszałam ale teraz będę o niej pamiętać :)

      Usuń
  2. no i super, że się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja najbardziej lubie do stop krem od Kolastyny, jest swietny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w domu jeszcze właśnie Kolastynę i również jest fajna ale wygrywa ten :)

      Usuń
  4. Fajna nazwa firmy :D Jeszcze się z nią nie spotkałam. Krem naprawdę wydaje się ciekawy :) Faktycznie, lato naprawdę jest już blisko, trzeba zadbać o stopy.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie jeszcze sezon sandałkowy zamknięty ... Również musze się zaopatrzyć w jakiś dobry kremik nawilżający! Ten mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że powinnaś być zadowolona :)

      Usuń
  6. mam kilka próbek tego kremu, może i ja go docenię dzięki nim :) brzmi ciekawie..

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie jeszcze sezon sandałkowy nie rozpoczął się :)
    Bardzo chętnie zaopatrzę się w taki krem aby przygotować stópki na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba ja jestem bardzo szybka w tym roku :D

      Usuń
  8. Ciekawie :) będę miała na uwadze tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już od jakiegoś czasu kuszę mnie kosmetyki Shefoot, ale najpierw muszę zużyć zapasy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie właśnie się kończyły więc teraz postanowiłam spróbować czegoś nowego i trafiłam w 10 :)

      Usuń
  10. nie znam kremu, ale fajnie że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy ani kremu ale widzę że wart uwagi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.