niedziela, 10 maja 2015

Niedziela wyborcza... - make up

Witajcie :)

Oj troszkę mnie tu nie było ale jeśli na dworze ładna pogoda po prostu nie chce mi się w domku siedzieć a tym bardziej przy laptopie :) Korzystam z uroków naszej wiosny, dużo spaceruję z moją psiną i doprowadzam mój ogródek do ładu składu :P Kiedyś pokażę Wam jego zakątki- jednak czekam na moje ulubione kwiaty :)

Wracając do tematu:
Dziś wybory prezydenckie- ja oczywiście spełniłam obowiązek obywatelski, a Wy?
Jasne jest, że nie będę pisać na kogo głosowałam jednak przyznam, że wybór był trudny bo żaden z kandydatów nie przekonał mnie w 100%... 

Dodatkowo dziś także niedziela więc make up obowiązkowy! Praktycznie cały tydzień się nie maluję, więc siódmego dnia mogę sobie na to pozwolić, aż miło popatrzeć na siebie po takiej dłuższej przerwie :D
Makijaż nic specjalnego ale mój ulubiony bo w brązach + ciemna rozmyta kreska, na ustach moja ulubiona pomadka w kolorze 008 spicy od firmy Astor <3 








Pozdrawiam cieplutko :*

27 komentarzy :

  1. Piękny mejkap i kolor pomadki!ja oczywiście spełniłam obywatelski obowiązek ale byłam też dzisiaj w kinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oj ja ostatnio w kinie byłam na grey'u... Muszę się wybrać w najbliższym czasie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam brąz na oczach, ostatnio tylko cienie w takim właśnie kolorze używam do makijażu oka :)
    Ja swój obowiązek obywatelski również spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również ostatnio królują u mnie brązy :)

      Usuń
  3. ja też uwielbiam się w brązach i ten makijaż jest w 100% w moim stylu !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również głosowałam :-) a makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Make up super, ale jeszcze bardziej podoba mi się Twój kolor włosów! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że również jestem z niego zadowolona :)
      Miałam wiele kolorów ale w tym czuję się najlepiej :))

      Usuń
  6. Bardzo ładny makijaż :) a na wyborach nie byłam, niestety.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam przy urnie wyborczej, byłam :D
    Pomadka swietnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny makijaż, też byłam na wyborach i niedługo znów będę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak i ja tylko, że teraz to nie mam zielonego pojęcia na kogo oddać głos...

      Usuń
  9. Także byłam na wyborach i pewnie drugi raz też będę :)
    Bardzo mi się podoba Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie usta :) wow :) taka na wybory? :P patrz żeby Ciebie nie wybrali :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor szminki :) Makijaż piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w niedziele wybrałam się jeszcze na zakupy więc full face on ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.