poniedziałek, 25 maja 2015

Happy Birthday Sephora! - 3 mini cienie do powiek

Witajcie :)

  Dziś pokażę Wam taką mini paletkę, którą dostałam od swojej bratowej- dostała w prezencie lecz nie podobały jej się kolory a ja z chęcią przygarnę każdy nowy cień :) Kolorówki u mnie nigdy za dużo :D

A więc jest to zestaw trzech perłowych cieni w naturalnych kolorach. Ostatnio gustuję w takich więc myślę, że na pewno się przydadzą. Ok a więc bez zbędnego pisania, zapraszam do oglądania :)

Cienie zapakowane są w kartonik, na który jeszcze dodatkowo nałożony jest drugi 
(ten różowy pod spodem)

Gama cieni do powiek o intensywnych kolorach i utrzymujących się do10h(1), dostępna w 4 wersjach: matowej, perłowej, brokatowej i lustrzanej (nowy efekt), aby skończyć z monotonią i w nieskończoność zmieniać kolory!
Malują powieki zapewniając:
- optymalne pokrycie dzięki wysoko skoncentrowanej formule zawierającej do 70% pigmentów i perłowych drobinek.
- trwałość na powiece do 10h(1)dzięki "Color Eye Last complex", unikalnej kombinacji pigmentów i perłowych cząsteczek połączonych spoiwem zapewniającym długotrwałość i maksymalne przyleganie do powieki.
- wyjątkowo łatwą aplikację dzięki rozdrobnionym pigmentom dającym miękką i łatwą do łączenia teksturę.


***          ***           ***           ***           ***


Wszystkie trzy cienie znajdują się w małych plastikowych zakręcanych słoiczkach. Na odwrocie najdziemy podstawowe informacje o kosmetyku. Wygodne w użytkowaniu. 



Kolorki są dosyć przyjemne aczkolwiek myślałam, że za cenę 39zł (za sztukę) otrzymamy coś lepiej napigmentowanego... 
Dziś nie mam żadnego zdjęcia makijażu wykonanego przy ich użyciu ale postaram się wstawić w najbliższej przyszłości. Przyznam, że najbardziej wpadł mi w oko złoty (ostatni) kolorek.

Znacie te kolory?
Lubicie cienie Sephory?

14 komentarzy :

  1. Kolorki super, szkoda, że pigmentacja nie powala.

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne sa :) czekam na makijaz na oku:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie wygladaja na swatchach ;) Zmaluj jakis makijaz to ocenie pigmentacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie 3 ładne. Fajna zmiana oprawy bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ta cene to faktycznie moznaby bylo znalezc cos lepszego ale kolorki ladne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te kolory. Przypominają mi cienie z Inglota o wykończeniu Pearl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają te odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie świetne kolorki!:)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. No szkoda z tą pigmentacją... Ale kolory wyglądają na ładne :) No ale wiadomo, 39 zł za sztukę to nie aż tak znowu mało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ulubiona kolorystyka :) Z niecierpliwością czekam na makijaż z ich użyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne są, akurat moje kolorki :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.