środa, 27 maja 2015

Bio- olejek do ciała firmy Kneipp

Witajcie :)

  Z olejkiem o którym chcę Wam dziś napisać pierwszy raz miałam okazję się poznać kiedy bardzo miła Pani ekspedientka dodała mi dwie próbki przy większych zakupach w drogerii Dayli. Pachniał pięknie i byłam miło zaskoczona, kiedy później udało mi się dostać go w pełnowymiarowym opakowaniu 100ml w ramach testowania organizowanym właśnie przez drogerię z której dostałam owe próbki :) Ma się to szczęście! :D

Firmy Kneipp nie znałam wcześniej a nawet powiem więcej-  nigdy o niej nie słyszałam. Dopiero po wykorzystaniu pierwszej saszetki z olejkiem zaczęłam czytać na internecie o tej firmie- miło byłam zaskoczona.

Dwa tygodnie używania za mną więc czas na recenzję.


Kneipp
BIO - Olejek do ciała
100 % naturalnych olejków.


Poprawia wygląd skóry przy:
  • Bliznach
  • Rozstępach  (np. rozstępy po ciąży)
  • Skórę dojrzałą
  • Zmęczoną, suchą skórę
Kneipp ®  biologiczny olejek do skóry jest intensywną, regenerującą pielęgnacją  blizn i rozstępów.  Dzięki wartościowym olejkom jest  ogólny wygląd skóry lepszy i skóra zmęczona  jest bogato odżywiana.

Cenny olejek grejpfruta pobudza  metabolizm skóry i wspiera  tym samym jej regenerację oraz odnowę komórek.
Olej z krokosza barwierskiego i oliwa z oliwek pochodzą z rolnictwa ekologicznego  i są bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. One chronią skórę przed utratą wilgoci i dostarczają istotne odżywki , zapewniające jej jedwabistą gładkość.

Zastosowanie:  Kneipp ® biologiczny olejek nadaje się do codziennej pielęgnacji  ciała i rozwija swoje regenerujące działanie  optymalnie , jeśli zostaje naniesiony cienką warstwą na skórę i dokładnie wmasowany.
  • 100% naturalny olejek
  • poprawia elastyczność skóry
  • ujędrnia i wygładza skórę
  • zapewnia długotrwałe uczucie miękkiej skóry
  • szybko wchłanialny
SKŁAD:

Olejek znajduję się w szklanej i dość ciężkiej zgrabnej butelce. Posiada mały i bardzo precyzyjny dozownik, dzięki któremu możemy odmierzyć odpowiednią ilość olejku nie wylewając za dużo. Całość zapakowana jest dodatkowo w kartonik, gdzie zawarte są wszystkie podstawowe informacje dotyczące kosmetyku. Ogólnie opakowanie bardzo mi się podoba.


Konsystencja jest typowo oleista przez co kosmetyk dobrze się aplikuje na ciało i łatwo wykonuje nim masaż. Dodatkowym plusem jest również wchłanianie, ponieważ po roztarciu zaraz powoli zaczyna "wsiąkać" w ciało nie zostawiając przy tym tłustego filmu. Olejek jest dosyć wydajny więc te 100 ml starczy mi na pewno na dłuższy czas.


Pierwszym zapachem jaki poczujemy wąchając olejek jest na pewno grejpfrut. Bardzo przyjemny i świeży aromat. Można również poczuć delikatną nutę oliwy z oliwek.  Po aplikacji na ciało można jeszcze przez jakiś czas wyczuć te zapachy na skórze, później delikatnie się ulatniają. Olejek ma delikatną żółtą barwę.

 
Najważniejsze jest oczywiście działanie kosmetyku. Patrząc już na skład można spostrzec, że jest on dużym plusem tego olejku- krótki i na prawdę bardzo imponujący! Nie zawiera substancji konserwujących, sztucznych barwników i innych tym podobnych... Natomiast znajdziemy m.in. olejek z krokosza (o którym pisałam już kiedyś, chętnych odsyłam do postu Olej z krokosza Barwierskiego KLIK) oliwę z oliwek czy olejek grejpfrutowy. 

Olejek stosowałam co dzień wieczorem po kąpieli nakładając na całe ciało. Bardzo dobrze nawilża oraz wygładza skórę. Po dłuższym używaniu nie mam już problemów z nadmiernym przesuszeniem nóg czy łokci.

Dwa razy nałożyłam go także na włosy, jednak nie na całą noc a na około 2-3 godziny. Efekt? Błyszczące i wygładzone i nawilżone włosy. Mam zamiar stosować go częściej na same końcówki, ponieważ zauważyłam, że ostatnio są przesuszone i zaczynają się rozdwajać :/

Kosmetyk świetnie nadaje się do używania na co dzień zamiast zwykłego balsamu. Koszt nie jest wygórowany ponieważ za 100 ml olejku zapłacimy ok 30 zł. Co do dostępności to na pewno jest dostępny w drogerii Dayli oraz chyba również w Rossmannie.


Znacie ten olejek?

10 komentarzy :

  1. Ciekawią mnie produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że mnie też :) Muszę się obejrzeć za jeszcze jakimiś :)

      Usuń
  2. Lubię olejki, przydałby mi się jakiś fajny do masażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten do masażu nadaje się idealnie :)

      Usuń
  3. Na włosy też bym go z ciekawości wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie się z nim poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Kneipp miałam jedynie olejki do kąpieli, chociaż ten też mnie kusi :) Pomyślę o nim, jak skończą się moje balsamowe zapasy.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja bardzo lubię olejki więc muszę zaopatrzyć się w te do kąpieli :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.