piątek, 3 kwietnia 2015

Rozdaję rabaty 50 % na zakup Top Coat'u Miracle gel od Sally Hansen! Śpieszcie się, wygrywają 3 osoby po 5 rabatów ! :)

Witajcie :)

Dziewczęta ku mojemu wielkiemu szczęściu zostałam wyłoniona jako Ekspertka Miracle Gel w programie BeGELicious, który był organizowany na fanpage firmy Sally Hansen Polska. Dziś kurier przywiózł mi wyczekiwaną paczuszkę i mam również dla Was małą niespodziankę :)

Otóż mam dla Was do rozdania rabaty 50% przy zakupie lakieru Miracle Gel w drogriach Super-Pharm, rabat dotyczy Top Coat'u. Wyłonione zostaną 3 osoby, które otrzymają po 5 takich rabatów, możecie je również oddać koleżankom :)

Rozdanie będzie trwać tylko do poniedziałku ponieważ rabat jest do wykorzystania do 14.04. 2015 r.

Co trzeba zrobić?

Być publicznym obserwatorem mojego bloga
oraz 
zostawić swoje dane (nick oraz adres mail) w komentarzu pod postem :)

Pamiętajcie wygrywają aż 3 osoby po 5 rabatów! :)



Co to jest Miracle Gel ?
Jest to prawdziwy żelowy Manicure, który możemy wykonać w domu bez użycia lampy UV. Mamy do wyboru aż 12 różnych odcieni. 

Jak to robić?
Nakładamy 2 warstwy lakieru Miracle Gel, następnie nakładamy 1 warstwę Top Coat'u Miracle Gel i już :)
Naturalne światło zapewni utwardzenie lakieru.

A oto moje cuda :


Śliczne kolory prawda? :)


11 komentarzy :

  1. Nick: xVxMała
    E-mail: xvxnati06xvx@gmail.com

    Ale piękne masz kolorki lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako Kasia B
    e-mail: kosmetologia135@gmail.com

    Świetny konkurs, jestem strasznie ciekawa tej nowości :)
    Ładne kolory tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pierwszy od lewej :) bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam te same kolorki w paczuszce co Ty :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śliczne masz kolorki :)

    JoanneD
    joanna.p0496@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkim ten sam wysyłali :)

      Usuń
    2. U mnie zamiast brzoskwinki jest brązik z brokatem ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.