poniedziałek, 20 kwietnia 2015

PateLove paznokcie na wiosnę

Witajcie :)

Dziś mam dla Was mani jakie zrobiłam sobie na weekend. Jako, że wiosnę czuć już fizycznie i psychicznie postawiłam na pastelowe kolory jednak z małymi błyskotkami w postaci brokatu oraz zdobieniem na jednym z pazurków.





Lakiery jakie użyłam to:
* śliczna brzoskwinka z Golden Rose Color Expert nr 22
* Błękit z firmy Cleme jednak nr niestety się zmazał ;(

Różyczki wykonałam za pomocą cienkiego pędzelka oraz czarnej farbki akrylowej.
Do tego brokat w kolorze srebrnym oraz odrobina niebieskiego.

Wszystko potraktowałam topem Miracle Gel Z Sally Hansen - byłam bardzo ciekawa jak będzie trzymał się z innymi lakierami a nie tylko ze swojej serii. Z bólem serca przyznam, że niestety niezbyt ... Farbka szybko zaczęła się zmazywać a różnicy w trwałości lakierów z topem i bez nie widzę :/


I jak Wam się spodobał efekt końcowy?:)

36 komentarzy :

  1. ładne, ja sama nie mam talentu, ani zdolności do wykonywania takich zdobień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest to takie trudne, wymaga jedynie cierpliwości :)

      Usuń
  2. Piękne *.* Ja nie mam talentu do zdobienia paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ombre :) Kolorki super :)
    u mnie nowy post zapraszam !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne po prostu mistrzostwo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie rewelka! Masz idealny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zestawienie kolorów <3 ta brzoskwinia z GR..muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w ogóle całą serię Color Expert :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Aż teraz mam ochotę na brokat na paznokciach ;)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.