niedziela, 12 kwietnia 2015

OMGel ; ) ! Czyli pierwsze wrażenia z lakierem Miracle Gel od Sally Hansen (Malibu Peach)

Witajacie :)

Troszkę zaniedbałam ostatnio bloga ale niestety miałam trochę nieprzyjemnych wydarzeń w życiu osobistym. Na szczęście praktycznie wszystko dobrze się skończyło także wracamy do żywych :)

Dziś przygotowałam dla Was post poświęcony moim wrażeniom z pierwszego użycia nowości od Sally Hansen czyli lakieru żelowego, który ma działać podobnie jak hybrydowy ale nie musimy używać do tego lampy UV a po prostu po pomalowaniu kolorem nakładamy specjalny Top Coat, który utrwali nam cały manicure. 

Na pierwszy ogień poszedł śliczny kolor o nazwie Malibu Peach- czyli śliczna delikatna brzoskwinka :)
Jak się spisał? Zapraszam do dalszej lektury :)


Lakiery Miracle Gel zawierają opatentowaną technologię Tube Technology. Pozwala ona w większym stopniu aktywować oraz utrzymywać działanie pielęgnacyjnych składników, które pod postacią żelowej warstwy lakieru wzmacniają jego integralność. Efektem tego jest piękny, trwały i błyszczący manicure. Zaawansowane formuły lakierów kolorowych i top coatu Miracle Gel zostały wzbogacone oligomerami. Top coat zawiera ponadto fotoinicjator, który zespaja się (tworzy siatkę) z oligomerami obecnymi w lakierach, dzięki czemu nie ma potrzeby wysuszania manicure za pomocą światła LED/UV - wystarczy jedynie naturalne światło dzienne. Z upływem czasu warstwa lakieru staje się coraz mocniejsza, co przekłada się na trwałość manicure. Paznokcie, pomalowane za pomocą Miracle Gelmożna łatwo zmyć zmywaczem, zarówno tym z acetonem jak i bez, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności.

Sposób użycia: 

Należy delikatnie wstrząsnąć buteleczką i nałożyć na paznokcie jedną warstwę kolorowego lakieru Miracle Gel. Odczekać do wyschnięcia, następnie nałożyć drugą warstwę kolorowego lakieru i poczekać, aż wyschnie. Następnie, za pomocą Miracle Gel Top Coat utrwalić manicure. Nie ma potrzeby stosowania bazy pod lakier ani lampy UV/LED - lakier utwardza się sam pod wpływem światła słonecznego. Miracle Gel utrzymuje się aż do 14 dni, można go zmyć zwykłym zmywaczem do paznokci (bez acetonu lub z acetonem).

Cena: ok 34 zł 
Poj. 14,7 ml 

Lakiery znajdują się w dość sporej szklanej buteleczce. Posiadają wygodny zaokrąglony pędzelek, który bardzo ułatwia aplikację. Podoba mi się prosty design kosmetyku, który przyciąga moje oko.


Lakier ma lekką formułę, dobrze nakłada się na paznokcie. 
Co do krycia to niestety moim zdaniem trzeba nałożyć 3 warstwy a nie dwie jak pisze producent. Następnym razem na pewno to zrobię, ponieważ przy dwóch widać prześwity (zobaczycie niżej na zdjęciach). Dużym plusem jest dla mnie to, że lakier jak i top coat szybko wysycha tak więc nie muszę czekać pół godziny jak z niektórymi :P




 Ogólnie jestem z trwałości zadowolona ale... absolutnie nie jest to 14 dni! Chyba, że pomalujemy pazurki i przez całe dnie leżymy i pachniemy :P Wtedy mogę się zgodzić z obietnicą producenta. 

A więc u mnie lakier bez żadnego uszczerbku (tylko lekkie starcie na końcach) wytrzymał 5 dni- to dla mnie bardzo dużo bo na prawdę robiłam przy nim wszystko (prałam, zmywałam, sprzątałam i grzebałam w ogródku ;P ). 
Jednak już 6 i 7 dnia zaczęły się odpryski i właśnie tego ostatniego wyglądał tak:


Myślę, że nie jest tak źle prawda? Który lakier tyle wytrzymał i 7 dnia tak wyglądał?
Do hybrydy jednak mu daleko :)

*** *** *** 

Znacie te lakiery?
Jakie są Wasze wrażenia :)

51 komentarzy :

  1. 5 dni to faktycznie długo! A kolorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie bardzo biorąc pod uwagę, że faktycznie dużo pracuję w domu :)

      Usuń
  2. Też je testuje i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 5 dni to już jak dla mnie zadowalająca długość :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny kolor :) a 5 dni to bardzo dobry wynik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wygląda, ale eveline ma identyczny i wydaje mi się, że jest lepszej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eveline ma taką serię? Pierwsze słyszę ;D
      Nie wiem nie używałam :) Z tej jestem zadowolona :)

      Usuń
  6. Mam dwa lakiery z tej serii i jestem z nich zadowolona :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem teraz w trakcie testowania drugiego :))

      Usuń
  7. Bardzo fajny kolor. A 14-dniowa trwałość już od początku wydawała mi się bujdą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre dziewczyny piszą, że mają już 10 dzień bez żadnych odprysków... Hm.. może gdybym tylko leżała to u mnie też by tyle wytrzymały, jednak nie o to w tym chodzi :) Te wspomniane 5 dni (może gdybym nie zaczęła grzebać w ogródku bez rękawiczek :/ byłoby troszkę dłużej ) i tak jest dla mnie czymś świetnym :)

      Usuń
  8. Śliczny, wiosenny kolor. Ja nie mam pozytywnych doświadczeń z Sally Hansen, miałam kiedyś lakier coś salon manicure i był okropny, zostawiał smugi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy lakier tej firmy, jak na razie jestem zadowolona :)

      Usuń
  9. U mnie znacznie lepiej się trzymają, bo 8-9 dni w dobrym stanie ;) też trzy warstwy mi wyszły, ale czerwony Red Eye , który miałam już wcześniej pokrywa po dwóch warstwach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdybym nie zaczęła grzebać w tym ogródku to dłużej by wytrzymał :D

      Usuń
  10. ciesze sie, ze juz sie wszystko ulozylo:) bedzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 dni to i tak już jest baardzo dużo jak na lakier :) Faktycznie dobrze wygląda nawet po tygodniu. Innego to już pewnie by dawno nie było :D Kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje :) U mnie lakiery raczej długo nie wytrzymują ponieważ dużo pracuję ręcznie :)

      Usuń
  12. U mnie lakier w dobrym stanie trzymał się około 5 dni :) Masz racje, to jest faktycznie dużo :) A kolorek brzoskwiniowy bardzo pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do pedicure są idealne! :) Nosiłam bite dwa tygodnie i jak zmywałam lakier był w nienaruszonym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100 % :) jedynym minusikiem jaki zauważyłam to to, że po pewnym czasie kolor się trochę wybarwia :)

      Usuń
  14. Ciekawe jakby sprawdził się u mnie przy codziennej grze na gitarze i to po kilka godzin w szkole z dziećmi. Do tej pory radę dawała tylko diamentowa odżywka z Eveline, reszta po 30 nadawała się wyłącznie do zmycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dużo pracuję rękoma i dosyć długo się u mnie utrzymywał. Aczkolwiek nie mogę stwierdzić jak będzie u Ciebie :)

      Usuń
  15. Ja jestem z nich kompletnie niezadwolona, bo nie trzymaja sie na moich pazurkach wcale :( W zasadzie max 2 dni to jest gora i jestem wsciekla ze wywalilam pieniadze w bloto ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę nie wiem dlaczego tak się dzieje....

      Usuń
  16. We wtorek siostra idzie mi kupić do super pharm top coat i jakis kolorek z kuponem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny jest ten kolorek :) Ja właśnie też będę kupować w super-pharm bo teraz jest jeszcze na nie promocja -20% więc sprawdzę sobie jak u mnie się trzyma:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolorek <3
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny :) zainspirowałaś mnie chyba sobie taki kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy kolor, na Twoich paznokciach pewnie każdy lakier bosko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ blogosfera huczy od tych lakierów :) W moje łapki jeszcze nie wpadły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie mam tych lakierów, ale prezentują się fajnie...ps masz piękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.