wtorek, 28 kwietnia 2015

Nudziak od Constance Carroll- hit czy kit?

Witam,

Znacie może firmę o której nowa w tytule? Mi zawsze kojarzyła się z tanimi kosmetykami (do tego w nie najlepszej jakości), które jako początkująca nastolatka kupowałam w zwykłej drogerii. Dotąd pamiętam zapach tego pudru w kamieniu... wtedy wydawał mi się przyjemny ;P grrrr...

Tak więc przy okazji ostatnich zakupów w sklepie "wszystko" wpadły mi w oko bardzo przyjemne kolorki lakierów tuż przy ladzie. A więc wybrałam sobie jeden już praktycznie przy płaceniu za resztę rzeczy. Dopiero w domu zobaczyłam, że jest on właśnie firmy Constance Carroll. Zapewne gdybym od razu się kapnęła to nie wydałabym na niego te 4,90zł :P 
I to byłby duży błąd-  ponieważ kolor na paznokciu barrrdzo mi się spodobał! 
Zresztą zobaczcie same :)



Przepraszam za nierówno pomalowane paznokcie przy skórkach ;/

Co do trwałości na razie nie powiem zbyt dużo, ponieważ mam go na paznokciach dopiero od wczoraj rana. Do tej pory nie widzę żadnych odprysków czy starć :)


I jak Wam się podoba kolor?
Znacie tą firmę?
Lubicie ich kosmetyki?

37 komentarzy :

  1. nie znam tej firmy, ale kolorek bardzo mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. sama poluje na cos podobnego:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe nudziak zawsze wygląda fajnie :)

      Usuń
  3. Firmy nie znam, ale kolor bardzo mi się podoba :) Ślicznie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny kolor, też pamiętam tę firmę jak zaczynałam liceum zaczęłam kupować kosmetyki constance carroll, mascary były naprawdę fajne :) zapraszam do mnie na rozdanie z kosmetykami Balea :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam mascar, pamiętam tylko pudry w kamieniu :P

      Usuń
  5. Kolor naprawdę mi się podoba . Uwielbiam wszelkie nudziaki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor ładny choć może za bardzo kremowy ... ale ładnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pielęgnujesz skórki? wycinasz je jakoś?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wycinam :) Aczkolwiek nie powinno się tego robić ;P
      Smaruję je także olejkiem arganowym :)

      Usuń
  8. piękny! idealny gdy potrzebuje się mieć uniwersalny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie- w końcu taki kolor pasuje na każdą okazję :)

      Usuń
  9. Nie znam tej firmy, nigdy nie trafiłam na ich produkt, a co dopiero lakiery.
    A szkoda , bo ten ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? :) Kurczę a myślałam, że jest dosyć popularna :)

      Usuń
  10. Kolorek piękny ;) u mnie nowy post, zapraszam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie ładne paznokcie :) lubię nude, dla mnie uniwersalne na każde wyjście jak i na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny nudziak, nie spodziewałabym się po tej firmie, bo też raczej kojarzy mi się z tanimi i niezbyt dobrymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor bardzo ładny :) Pamiętam firmę i te pudry w kamieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor jest bardzo 'przyjemny' :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki numerek bo ja mam 6

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.