czwartek, 23 kwietnia 2015

Hello Summer! nr 4

Witajcie :)

  Zauważyłam, że ostatnio większość moich postów poświęcona jest właśnie paznokciom. Jakoś mam przez ostatni czas większą wenę na zmienianie kolorów oraz zdobienie na nich :) A dziś bez nowości- czyli również post paznokciowy. 


 Od pewnego czasu stałam się posiadaczką małej kolekcji lakierów Wibo z serii Hello Summer-
to kolekcja 10 lakierów do paznokci w letniej kolorystyce. Jak widzicie posiadam połowę z całej serii. Aczkolwiek nie wykluczam, że niedługo stanę się posiadaczką drugiej połowy :) 

Absolutnie wszystkie podbiły moje serducho, jednak na pierwszy ogień poszedł nr 4 czyli śliczna fuksja.


Fajna, dość duża buteleczka w kształcie prostokąta. Design prosty, bez zbędnych zdobień- to lubię!
Plusikiem jest bardzo wygodny, wyprofilowany pędzelek przez co aplikacja lakieru jest o wiele bardziej prosta i precyzyjna. 


Lakier jest dość gęsty jednak bardzo wygodnie się go aplikuje. Do wystarczającego krycia wystarczą 2 warstwy ( tyle mam na swoich pazurkach). Dodatkowo dość szybko schnie przez co jestem z niego bardzo zadowolona.


Co do trwałości niestety jeszcze się nie wypowiem aczkolwiek mam go już 3 dzień i nie zauważyłam żadnych odprysków :)



Znacie tą serię?
Jaki kolorek jeszcze polecacie? :)

34 komentarze :

  1. Ładny kolor , tych lakierów jeszcze nie testowałam: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny :) Wszystkie mają piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorki! Idealne na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam te lakiery, ale żadne kolor mnie nie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z ciężkim sercem ale powstrzymałam sie przed wykupieniem wszystkich bo w mojej kolekcji kolorki zaczęły się niebezpiecznie powtarzać :-) Śliczne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby ten sam kolor ale trochę inny odcień i już trzeba go kupić ;P

      Usuń
  6. Piękny kolor :) Muszę się mu przyjrzeć na promocji w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym zgarnęła każdy kolorek :-p nawet ten róż :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć odważny kolorek ale na prawdę piękny :)

      Usuń
  8. Mam ochotę na całą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh wzieła bym wszystkie! Cudne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie mialam ale chyba sie skusze jak bedzie promocja na lakiery w rossmannie :D obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fuksja i mięta to moi faworyci! Szkoda, że sama nie mogę sobie pozwolić na takie kolorki...:) Ala

    OdpowiedzUsuń
  12. I don´t know this, but color is pretty nice!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny ten róż :) Ja skusiłam się na razie na pomarańcz, ale chyba jeszcze jakiś kolorek wpadnie do mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze pomarańczy nie miałam na pazurkach. Na razie czeka na swoją kolej :)

      Usuń
  14. Kolor ładny ale troszkę różnie się od tego w butelce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to być wina aparatu, niestety nie da idealnie uchwycić kolorów :/

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.