czwartek, 26 marca 2015

Projekt "Cztery Żywioły"- Powietrze

Witajcie

  Dziś mam dla Was mani, które wg mnie świetnie obrazuje powietrze. Kiedy myślałam, co najbardziej kojarzy mi się z powietrzem od razu w głowie ujrzałam- latawiec :) A więc chciałam właśnie jego namalować na pazurkach. Mam nadzieje, że przypadnie Wam do gustu. 

Niestety ominęłam tydzień 3 projektu a była to ziemia. Nie mam nic na swoje usprawiedliwienie- po prostu lenistwo... Miałam pomysły ale chęci zabrakło ;(



Zdobienie jak zazwyczaj ostatnio wykonane lakierami oraz farbkami akrylowymi.
Kojarzy się bardzo z wiosną nie prawda? :)

Pozdrawiam :*

37 komentarzy :

  1. no no toż to małe dzieło sztuki:) kojarzy mi się właśnie z obrazem z jakimś sielskim pejzażem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ;P Może i faktycznie :) Dzięki :)

      Usuń
  2. super paznokcie!

    Fajny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego:
    www.monique-rehmus.com

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdobienie :))) ten latawiec to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu przepięknie, ten kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te chmurki jakie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne :)
    http://kasiakinga19.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przeurocze! Świetny pomysł z tymi latawcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza myśl o powietrzu :) Dzięki :)

      Usuń
  8. Pięknie wyszły, ja nie mam ani talentu, ani cierpliwości do takich zdobień na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie jest takie czasochłonne :) Warto czasem się troszkę pobawić :)

      Usuń
  9. Świetny pomysł z tym latawcem! :) Bardzo ładne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie się prezentuja ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki śliczny latawiec, super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł!

    I świetne paznokcie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niestety już zostały skrócone ;/ :)

      Usuń
  13. genialnie Ci to wyszło :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pazurki super! kojarzą mi się bardzo z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym nie miała cierpliwości :) Podziwiam Cię! Świetny wesoły efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ty jesteś pomysłowa, co jeden projekt to lepszy :) bardzo mi się to podoba i oczywiście obserwuję Twój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.