środa, 25 marca 2015

Prawie jak Kleopatra czyli mleczna kąpiel z Bingo Spa w zaciszu mojej łazienki.

Witajcie :*

  Uwielbiam długie leżenia w wannie a szczególnie z dodatkiem nawilżających soli czy olejków eterycznych. Niestety pod koniec czerwca czeka mnie remont łazienki i moja ukochana wanna zamieni się w prysznic ;/ (siła wyższa ;( ), dlatego też rozkoszuję się tymi momentami jak tylko mogę.

Kiedyś lubiłam robić sobie kąpiele z dodatkiem mleka (nie dziwię się, że Kleopatra tak je uwielbiała :D) jednak na dłuższą metę jest to troszkę droga zachcianka :). 
Znalazłam na to świetny sposób- zamiennik mleka w kartonie a w dodatku z dużą ilością drogocennych składników. O czym mowa? Zapraszam do dalszego czytania :)

BingoSpa
- odżywka do kapieli
"Mleczna kąpiel" 
z minerałami z Morza Martwego


Mleczna kąpiel BingoSpa przeznaczona jest kąpieli i okładów.
Zawiera minerały z Morza Martwego, cynk, ekstrakty z krwawnika, szałwii, rumianku, nagietka i kasztanowca.
Dzięki bogactwu aktywnych składników odżywka likwiduje podrażnienia skóry oraz łagodzi dokuczliwe objawy alergii, egzemy, łuszczycy, trądziku. Wspomaga walkę z cellulitem. Poprawiając cyrkulację krwi, dotlenia i odżywia komórki, pobudza ich naturalną regenerację, przyspiesza przemianę materii, detoksykuje organizm oraz głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia skórę. "Mleczna Kąpiel" BingoSpa jest szczególnie bogata w związki magnezu, potasu, sodu, żelaza, wapnia - minerały mające istotne znaczenie dla regulacji procesów życiowych organizmu.
Szczególnie nadaje się do pielęgnacji tłustej skóry.

Sposób użycia:
  • do kąpieli: do wody o temp. ok. 40°C wsypać nakrętkę soli. Kąpiel powinna trwać do 15 minut, podczas której należy masować skórę gąbką, polewać wodą z kąpieli. Po kąpieli ciało dokładnie spłukać. Najlepszy efekt uzyskuje się stosując odżywkę codziennie przez 7 dni, a następnie raz w tygodniu.
  • do okładów: w nakrętce wymieszać sól z niewielką ilością wody. Otrzymaną papką okładać i delikatnie masować wybrane miejsca ciała. Po 2 minutach dokładnie spłukać. Można stosować pod prysznicem.

Poj. 550 g
Cena: ok 9 - 10zł

Plastikowy słoik, dość miękki z siwą nakrętką. Wygodne aczkolwiek mogłoby by solidniej wykonane, ponieważ plastik jest cienki i wygina się przy podniesieniu i próbie wydostania soli ze środka.


Drobno zmielony piasek, można bardzo pomylić ją z mlekiem w proszku :) Szybko się rozpuszcza w wodzie.


Jak pisałam wcześniej sól bardzo przypomina w wyglądzie mleko w proszku tak więc jest koloru białego i także pachnie mlekiem jednak nie tak słodko a bardziej orzeźwiająco. W wodzie rozpuszcza się i barwi ją na biało.  Dodam, że jak przystało na sól jest bardzo słona w smaku- zdarzyło mi się, że niestety troszkę wody z nią trafiło do moich ust. Nie róbcie tego w domu :D!

Sól bardzo delikatnie nawilża moją skórę, która niestety praktycznie zawsze po kąpieli jest bardzo wysuszona i aż prosi się o balsam czy olejek. Aczkolwiek nie jest to jakieś spektakularny efekt- jednak dla mnie satysfakcjonujący, biorąc pod uwagę, że moja woda jest bardzo twarda a sól ją fajnie"zmiękcza".
Dzięki "mlecznej kąpieli" te minuty spędzone w wannie są bardzo przyjemne i możemy się odprężyć i zapomnieć o całym świecie. Innych plusów ani minusów nie zauważyłam.

Znacie ten kosmetyk?

*** *** *** ***
Kosmetyk otrzymałam dzięki współpracy ze sklepem www.rosenails.pl

9 komentarzy :

  1. własnie też sie nad nim zastanawiałam, bo moja mama uwielbia takie dodatki, chyba zamówie jednak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena nie jest wygórowana a pojemność dosyć duża- wato wypróbować :)

      Usuń
  2. nie znam ale wydaje się fajna ta sól :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa ta sól :) Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.