piątek, 6 marca 2015

Pierwszy tydzień projektu "Cztery Żywioły"

Niedawno zapisałam się do bardzo ciekawego projektu u JOANNY, który nazywa się CZTERY ŻYWIOŁY. Jeśli jesteście zainteresowane szczegółami wystarczy kliknąć w link. 

A więc na początku zapraszam na ogień :)
Miałam zrobić jakieś zdobienie paznokci jednak dawno nic nie malowałam więc postawiłam na makijaż.
Nie jest to jakiś ekstrawagancki make up a po prostu cieniami na powiekach chciałam nawiązać do odcieni ognia. Przyznam, że na prawdę bardzo lubię takie kolorki na oczach. Może nie są wyjściowe ale dobrze się w nich czuję :) 




Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja mała inspiracja :) 

A teraz wracam do moich przed weekendowych obowiązków :) Piekę, sprzątam a potem będę odpoczywać :)


Pozdrawiam :*

36 komentarzy :

  1. Ulala, pięknie oczy pomalowane:) fanką takich kolorów nie jestem, ale wykonanie perfekt, te przejścia między kolorami... Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień też raczej bym nie użyła takich kolorów ale czasem lubię poszaleć :)
      Wzajemnie :*

      Usuń
  2. Nie każdy byłby w stanie zaprezentować pozytywnie taki makijaż, ale tobie się udało! Wyglądasz świetnie, jakich użyłaś cieni?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za takie miłe słowa :) Cienie pochodzą z paletki 120 :)

      Usuń
  3. Jej, jaki śliczny makijaż :)!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wspaniały makijaż!jakie ładne oko, pięknie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie ^^ Jakich cieni użyłaś? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z paletki 120 :) Jest tam wiele takich "żywych" kolorków :)

      Usuń
  6. świetny, odważny makijaż na wiosenną imprezę jak ulał :)

    zapraszam do mnie i do obserwacji,oczywiście z rewanżem :)

    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, fantastyczny i mega efektowny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż wygląda ekstra! Mi co prawda bardziej skojarzyło się z zachodzącym słońcem, ale racja - też dużo w nim ognia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt- podobny do zachodzącego słońca ale z ogniem też mi się kojarzy :)

      Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  9. Piękny makijaż :) Faktycznie ognisty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne oko zrobiłaś, żebym ja tak umiała. Kolory boskie idealna na wiosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakuje tylko zieleni i wiosenny makijaż idealny :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Kolory dobrane są ze sobą genialnie , idealnie ze sobą współgrają ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie są idealne na co dzień ale bardzo lubię takie odcienie u mnie na oku :P

      Usuń
  12. Masz idealny kolor oczu do takich kolorków, więc nie dziwię się, że dobrze się w nich czujesz:) Pięknie! Odzwierciedlenie żywiołu ognia- rewelka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.