wtorek, 31 marca 2015

Paznokciowa akcja "Maszyna Losująca"- Tydz. 4 'BAJKA'

Witajcie :)

Dziś paznokcie w ramach Projektu u Frambuesy. Tydzień czwarty to inspiracja bajką. Przyznam, że bardzo przypadł mi do gustu :) Myślałam co by tu zmalować... może Myszkę Miki, może Kubusia Puchatka.... nie, to zbyt popularne. W końcu wpadł mi do głowy świetny pomysł!

Lubiłyście oglądać "Ulicę Sezamkową"? Ja uwielbiałam :) Tak więc na paznokciach postanowiłam namalować moją ulubioną postać czyli... 
CIASTECZKOWEGO POTWORA ;D




Jak widzicie moje paznokcie uległy dość dużemu skróceniu. Niestety były : po pierwsze nie wygodne na co dzień, po drugie: ich stan nie był zadowalający. Teraz od nowa zapuszczamy :)

Do zdobienia tym razem użyłam tylko lakierów do paznokci :)
Mam nadzieję, że efekt Wam się spodoba.

Taka mała myśl na dziś, inspirowana mani:



Miłego dnia :*

26 komentarzy :

  1. Jaki fajny cytat <3 i przepiękne mani!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa ciasteczkowy potwór! Super pomysł, super wykonanie:) a ten cytat...o taaak, ja też bym się pod nim mogła podpisać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :P haha :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  3. moja córa bylaby u mnie takimi zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah jakie fajne, świetna precyzja i ciekawie wyglądają. :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie takie miały być :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Zabawne i oryginalne, ciasteczkowy potwór jest the best :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, zdolniacha z Ciebie :D Znam ten ból, też ostatnio musiałam skrócić pazurki i zapuszczam od nowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mam z paznokciami na tyle dobrze, że szybko rosną :P

      Usuń
  7. mina potwora wyszła idealna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu musiała być "rozdziawiona" mordka :P

      Usuń
  8. świetny pomysł ...bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.