poniedziałek, 23 marca 2015

Mój pierwszy raz... z piaskowym lakierem :)

Witajcie :)

 Troszkę minęło od ostatniego posta jednak miałam dość pracowity tydzień i po prostu nie znalazłam czasu aby coś napisać na blogu. Postaram się to nadrobić- mam kilka fajnych nowości kosmetycznych ! Dziś właśnie chcę pokazać Wam jedną z nich.

Jakiś czas temu nawiązałam ciekawą współpracę ze sklepem internetowym RoseNails, który zajmuje się sprzedażą produktów kosmetycznych najwyższej jakości za niską cenę. Do testów wybrałam kilka rzeczy - dziś przedstawię Wam lakier piaskowy w pięknym turkusowym kolorze, który idealnie pasuje do nadchodzącej wiosny.

One Colour -
lakier piaskowy
(odcień nr 16)


Lakiery piaskowe to matowe lakiery, które dzięki błyszczącym drobinkom dają po wyschnięciu niesamowity efekt piaskowej struktury. Aplikacja jest bardzo prosta i wygląda jak przy normalnych lakierach, w dodatku by uzyskać efekt wystarczy pomalować paznokcie jedną warstwą lakieru!

Poj. 10 ml
Cena: 9,90 zł

Chętnych do kupienia odsyłam TU (klik)



Lakier ma fajną konsystencję- nie jest za gęsty, bardzo dobrze nakłada się na płytkę paznokcia. 
Do idealnego pokrycia jak widzicie na zdjęciu użyłam dwóch warstw kosmetyku.
Kolejnym plusem jest to, że bardzo szybko wysycha! - Uwielbiam to w lakierach :D

Po wyschnięciu lakier jest matowy, lekko chropowaty - liczyłam na większy efekt piasku aczkolwiek ten też bardzo mi się podoba.

Lakier posiada również wygodny dość duży pędzelek, który ułatwia jego aplikację.
Kolejnym jego atutem jest trwałość. Bez żadnego naruszenia wytrzymuje 3 dni (dodam, że to bardzo dużo przy moim stylu życia, ponieważ moje dłonie często znajdują się w wodzie z dodatkami detergentów) potem zaczyna się ścierać i lekko odpryskiwać. 


Jak na "mój pierwszy raz" z lakierem tego typu to jestem bardzo zadowolona :)

Lubicie piaskowe lakiery?
Jakie możecie mi jeszcze polecić?

***    ***    ***

Zapraszam Was jeszcze do zajrzenia na stronę sklepu


27 komentarzy :

  1. Piękny efekt ! :) tylko bałabym się zmywania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nie ma czego bo zmywa się super. Też myślałam, że będzie ciężko jak z np. brokatem ale nie ma co porównywać. Nie ma z tym problemu :)

      Usuń
  2. świetny kolor na wiosnę :) masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny kolor, isc letni :) Osobiscie polecam piaskowe lakiery z Wibo i Paese, ponoc Golden Rose ma tez fajne, ale osobiscie nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę kupić jakieś przy najbliższej wizycie w drogerii :)

      Usuń
  4. piękny kolor:) ale piaskowe lakiery to prawdziwe koszmarki do zmywania;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam już wyżej- ten zmywa się na prawdę łatwo :)

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy kolor, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam lakier z tej samej firmy i też piaskowy, ale chyba wybrałam za jasny kolor i średnio zakrywał płytkę :/ U Ciebie wygląda świetnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, z tego jestem zadowolona :)

      Usuń
  7. Lubię piaski, ale tylko z Wibo ;) Kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie miałaś więc może też polubisz ;P

      Usuń
  8. Mam podobny kolorek z Allepaznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie jestem przekonana do tego piaskowego wykończenia, ale kolor lakieru mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie mogłam się przekonać- dopóki sama nie wypróbowałam :)

      Usuń
  10. paiskowie lubie niebieskie nie za bardzo ale ten jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię je nosić ale zmywać już nie tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolorek, uwielbiam piaskowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.