środa, 11 marca 2015

Mój faworyt do mycia twarzy- czyli delikatna emulsja Cetaphil

Witam :)

  Jakiś czas temu wybrałam się w końcu do dermatologa z moimi problemami skórnymi, chodziło dokładnie o wysyp podskórnej kaszki praktycznie na większości twarzy. Próbowałam wielu produktów na własną rękę jednak nic nie pomagały więc w końcu postanowiłam odwiedzić specjalistę. 
Pani doktor przepisała mi tonik robiony w aptece oraz doradziła kupno emulsji Cetaphil i tylko nią kazała myć twarz oraz dekolt. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z tym kosmetykiem aczkolwiek gdzieś przemknął mi przez blogi innych dziewczyn. Dziś po praktycznie miesięcznym używaniu czas na moją recenzję. Zapraszam ! :)

Galderma,
Cetaphil EM-
emulsja micelarna do mycia twarzy. 


Zalecany jako delikatny, niepowodujący podrażnień kosmetyk do codziennego mycia skóry wrażliwej. Może być używany do demakijażu. Pomaga zachować odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Pozostawia skórę delikatną, gładką i zdrową. Oczyszczając równocześnie zmiękcza i wygładza skórę.
pF fizjologiczne.
Łagodne i jednocześnie skuteczne oczyszczanie skóry, rekomendowane również u dzieci. Rekomendowany do codziennej pielęgnacji skóry uszkodzonej z powodu chorób dermatologicznych, jak również po zabiegach dermatologicznych.
Jak stosować: nanieś emulsję Cetaphil na skórę i delikatnie masuj. Bez użycia wody. nadmiar zetrzyj delikatną chusteczką lub wacikiem.
Używając wody: zmyj wodą i delikatnie wysusz.
Polecany w przypadku:
- skóry wrażliwej,
- skóry z trądzikiem młodzieńczym i różowatym,
- skóry przed i po zabiegach dermatologicznych,
- skóry suchej,
- demakijażu twarzy i okolic oczu.

Skład: Aqua/Water, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Sodium Lauryl Sulfate, Steryl Alcohol.

Cena: ok 40 zł
Poj. 250 ml 


 Plastikowa buteleczka z dozownikiem. Zakrętka z zatyczką. Wszystko utrzymane w kolorach białym, niebieskim oraz zielonym. Całość zapakowana dodatkowo w dość duży karton na którym znajdziemy wszystkie podstawowe informacje. Podobnie też jak na samej buteleczce. Wygodne w użytkowaniu.


 Dość rzadka jednak jest na prawdę bardzo wydajna. Zaaplikowana na twarz nie tworzy piany jednak dobrze oczyszcza skórę. 


 Emulsja ma kolor perłowy, jest bezzapachowa. Troszkę nad tym ubolewam ponieważ lubię kosmetyki o lekkim zapachu.

 Bardzo dobrze oczyszcza skórę, pozostawia ją miękką i nawilżoną- zupełne przeciwieństwo żeli do mycia, które używałam wcześniej. Tamte bardzo ściągały skórę i ją wysuszały. Dobrze radzi sobie również z demakijażem, po jego użyciu zmywam jeszcze skórę przepisanym tonikiem. Wszystko wtedy jest idealnie oczyszczone. 

Jako, że emulsja jest niekomedogenna nie musimy martwić się o pojawienie się zaskórników. Po dłuższym używaniu zauważyłam widocznie zmniejszoną "kaszkę" i znacznie rzadziej wyskakują mi jakieś niemiłe niespodzianki na twarzy. 
(Dodam jednak, że jestem też na diecie gdzie eliminując takie rzeczy jak czekolada, kawa, tłuste potrawy, owoce cytrusowe)

Teraz wiem, że dla tłustej skóry wcale nie jest dobre używanie kosmetyków ściągających a właśnie nawilżających. Emulsja spisała się u mnie na 5+ i nawet nie przeszkadza mi jej cena- jest na prawdę godna kupienia! 

Znacie ten kosmetyk?

24 komentarze :

  1. Do mycia jeszcze nie miałam tej emulsji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam i u mnie też spisuje się na 5+ :D Nie zrobiła mi żadnej krzywdy i jest bardzo wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zaskoczona byłam wydajnością, bo przyznam, że na początku pomyślałam - "oho, dość że drogie to zaraz się skończy ;D"

      Usuń
  3. Mam bardzo wrażliwą skórę, a ten płyn jest dla mnie idealny :)) naprawdę świetny produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealny dla wrażliwców :) Już po pierwszym użyciu byłam zaskoczona jaką miłą skórę pozostawia :)

      Usuń
  4. Nie znam go i czytałam sprzeczne recenzje. Tak więc raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego jaką masz cerę. Dla tłustej i trądzikowej jak moja jest na prawdę świetny. Poza tym w końcu coś musi w tym być skoro poleciła mi go dermatolog.

      Ps. Sprzeczne recenzje oczywiście, że zawsze będą. Przecież na każdego może działać inaczej :)

      Usuń
  5. używałam kiedyś, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz na pewno pozostanę z nią na dłużej :)

      Usuń
  6. nie używałam tej emulsji, jednak z tego co piszesz to jest godna uwagi

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam nigdy nic z cetapilu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój pierwszy kosmetyk ale raczej nie ostatni :)

      Usuń
  8. słyszałam o tym produkcie dużo dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też byłam właśnie u dermatologa w związku z trądzikiem, i pani oprócz zapisania leków aptecznych poleciła mi także Cetaphil i właśnie zaczynam go używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy bardzo podobnie :) Skoro dermatolog go poleciła to musi coś w tym być :) Ja jestem bardzo zadowolona:)

      Usuń
  10. Nie miałam nigdy tego żelu do mycia, jednak kremy do twarzy znam doskonale i bardzo je sobie chwalę. Jak tylko wykończę mój aktualny żel, próbuję tego!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.