niedziela, 15 marca 2015

Leniwa niedziela... + poradzicie? :)

Witam :)

  Od dłuższego czasu mam dziś wyjątkowo leniwą niedzielę :) Praktycznie cały dzień odpoczywam na łóżeczku pod kocykiem razem z moją ukochaną psiną. Jako, że mąż niestety w pracy mamy czas tylko dla siebie :)

 Jako, że niedziela to i oczywiście makijaż musiał być choć jest na prawdę bardzo zwykły. Ostatnio rzadko się maluję- po pierwsze jeśli nie muszę to tego nie robię po drugie chcę moją cerę doprowadzić do ładu. Ku mojej wielkiej radości w końcu malutkimi krokami wracam do jej wcześniejszego wyglądu :)
A więc moje oko na niedziele :)


I cała mordka :)


I dwie mordki :P


*** *** *** *** ***

Mam do Was również pytanie a dokładniej potrzebuję porady. Otóż za 2 miesiące mam I Komunię Świętą mojego chrześniaka. Nie mam zielonego pojęcia ile teraz daje się na taką okazję? Myślałam, żeby przeznaczyć 1 000 zł. Nie wiem czy to dużo czy mało? 

A jeśli jakiś prezent to co proponujecie kupić? Słuchając dzisiejszych dzieci jestem na prawdę zaskoczona... W moich czasach człowiek cieszył się z roweru i to było na prawdę coś, teraz rower zamienia się na kłada! 

34 komentarze :

  1. za dużo! to przecież nie chodzi o prezent ... Wg mnie 500 zł to jest dosyć duża kwota. To nie wesele przecież. No jak uważasz, wg mnie to dużo za dużo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę właśnie, że dosyć dużo ale słuchając ludzi na około nie chcę wyjść na sknerę ;/ Pamiętam, że na Nasze wesele tyle dostaliśmy od mojego chrzestnego...

      Usuń
    2. Ale Skarbie wesele jest kosztowne i się przede wszystkim musi młodym zwrócić, a to jakby nie było to tylko Komunia, dlatego ja uważam, że spokojnie 500 zł wystarczy :)

      Usuń
    3. Niby tak, ale wiecie co teraz się dzieje z tymi Komuniami... :/

      Usuń
  2. Ja myslę, ze połowa tej kwoty zdecydowanie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. dwie mordki śliczne:) a pomyśl ile dasz na 18tke i na ślub jak teraz dasz 1000zł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cudna psina , bardzo ładny makijaż ,lubię fioletowe cienie:) . Co do prezentu.. hm ciężka sprawa , ale wesele to zupełnie inna sprawa, wydaję mi się że 1000 na komunie to jest o wiele za dużo.Ja jako rodzic takiego dziecka czuła bym się bardzo źle, miałabym wyrzuty sumienia.Ja na pewno kupiłabym drobną pamiątkę i naprawdę takie maksymalne 500zł,żeby dziecko nie pamiętało tylko prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę teraz właśnie i chyba zdecyduję się na prezent (mam na oku zegarek) i dam 500 zł do koperty.

      Usuń
  5. Komunia to ponoć przeżycie duchowe. Uważam, że prezent powinien być symboliczny,a nie sponsorowanie imprezy rodzinnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć... Ale jak wiadomo dzieci myślą tylko o prezentach a nie duchowo o tym wyjątkowym dniu.

      Usuń
  6. bardzo fajne to Twoje "oko" na niedzielę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci w tych kolorkach, a psinka cudowna :) Ja miałam w zeszłym roku, z mężem daliśmy 700 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Myślę, że z drobnym prezentem też się zmieszczę w tej sumce :)

      Usuń
  8. Wspaniały makijaż ;) a jaki słodki piesiu <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne podkreślenie oka! Subtelnie a jednak dosyć wyraziście:) No i piesek! :) Uwielbiam futrzaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie Gosia Ty masz kłopoty z cerą ja się pytam :P Pięknie i promiennie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już ponad miesiąc po wizycie u lekarza i jak widać dochodzę do siebie ;) Dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  11. 1000 zł to zdecydowanie za dużo, moim zdaniem oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam bardzo dziewczyny za porady. Po dłuższym namyśle faktycznie chyba troszkę zejdę z tej kwoty. W końcu muszę też kupić jakąś kieckę dla siebie, mąż nowy garniak ... Przy takim wydatku w końcu bym zbankrutowała :/ Myślę, że zdecyduję się na pamiątkę w postaci zegarka ( chcę dodać grawer z tyłu) i dam 500 zł do koperty.

    Jesteście niezastąpione :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne oczko, bardzo podoba mi się fioletowy akcent :) I tak, 1000 to zdecydowanie za dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, super ten fioletowy akcent :D

    OdpowiedzUsuń
  15. złociutko kochana :-) Fajny piesek!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cera Ci wyładniała niesamowicie, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wygląda fiolet na dolnej powiece, w ogóle ładny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.