czwartek, 12 lutego 2015

Tym razem słodko i walentynkowo :)

 Witajcie!

 Jako, że już niedługo święto zakochanych postanowiłam zmalować coś na pazurkach właśnie w tym klimacie- czyli typowa różowo czerwona słodycz :P

Do wykonania mani użyłam:

 -bazowy lakier to Astor, Fashion Studio nr 002 Cotton Candy

- farbki akrylowe w kolorze czerwonym, białym oraz czarnym

- srebrny sypki brokat

- lakier bezbarwny Golden Rose

- cienki pędzelek oraz sonda do zdobienia

Efekt ?





Lubicie takie słodkie zdobienia? 
Ja osobiście czasem lubię poszaleć a tym bardziej w walentynki :))

Pozdrawiam :*

24 komentarze :

  1. naprawdę piękne zdobienie :) jak nie przepadam za różem na paznokciach, to w takim wydaniu z przyjemnością bym chodziła :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe ach jak miło słyszeć takie słowa :)

      Usuń
  2. Ale słodkie! :) Ja nie wiem czy zrobię coś specjalnego na Walentynki, może zrobię sobie jakieś wzorki.. Ale nie wiem czy mi się chce :D Jednak, podobają mi się Twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie miały być słodkie ;P Może aż za bardzo ale przecież takie są WalęTynki ;P

      Usuń
  3. napis Love kreatywnie zrobiony podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie urocze *.* Świetnie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ale pięknie zrobione! Naprawdę urocze i w 100% walentynkowe :)
    Pozdrawiam i zapraszam: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne mani :)) baardzo walentynkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię różu ale te pazurki bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również na co dzień rzadko używam tego koloru ale nie wyobrażam sobie walentynek bez tego odcienia :P

      Usuń
  8. Jakie słodkie, różowiutkie pazurki, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialnie wyglądają te serduszka na tle brokatu, który jest wyrazisty a taki nienachalny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.