wtorek, 10 lutego 2015

Mini korektor od Born Pretty + zdjęcia przed i po aplikacji

Hej :)

Dzisiejszy post w końcu poświęcony jest recenzji kosmetyku, ostatnio coś publikowałam ich mało :)
Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem Born Pretty Store.

Jedną z moich wad, których bardzo nie lubię są moje oczy - a dokładnie to, że są dość głęboko osadzone i do tego zawsze prezentują się z siwo- fioletowymi cieniami ... Od kiedy pamiętam zawsze tak miałam - kiedy chodziłam jeszcze do szkoły (podstawówka, gimnazjum, liceum i potem studium) nauczyciele i koleżanki pytali mnie czy nie jestem chora ;/ Nie- po prostu taki mój urok ;(

Tak więc nie wyobrażam sobie makijażu, nawet tego delikatnego dziennego bez nałożenia pod oczy korektora rozświetlającego i do tego maskującego te okropne cienie.

Jeśli jesteście ciekawe jak spisał się u mnie mini korektor to zapraszam do dalszej lektury :)


MiXiu
Korektor 
rozświetlająco- nawilżający
w płynie
(odcień jaśniejszy 1#)

 
Opis produktu:

Korektor w płynie o lekkiej konsystencji, pomaga ukryć wady oraz rozjaśnić cerę. 
Ponadto nawilża skórę i pozostawia naturalny wygląd. 
Dostępny w dwóch kolorach.

Cena: 1,99 dolarów
Korektor kupicie TU

Poj. 5 ml


Moje wrażenia:

Opakowanie:

Kosmetyk znajduje się w małej buteleczce z aplikatorem, który przypomina ten z błyszczyków. Jest dosyć wygodny i dobrze nakłada się nim kosmetyk.
Opakowanie pozbawione zbędnych ozdobników i napisów- na buteleczce znajduje się tylko nazwa firmy oraz na zakrętce u góry naklejony jest numerek z odcieniem ( w moim przypadku jest to 1)


Konsystencja/ Kolor:

Konsystencja korektora jest lekka i łatwo się aplikuje. Pozostawia skórę nawilżoną i naturalnie wyglądającą bez efektu maski. Kolor jest dosyć jasny jednak idealnie komponuje się z odcieniem mojej cery. 
Poniżej zdjęcie na dłoni.


Krycie/ Działanie:

Wybierając ten kosmetyk, myślałam głównie właśnie o zakryciu moich cieni pod oczami ponieważ do krycia wyprysków mam inny dość gęsty korektor a właśnie czegoś lekkiego mi brakowało. Przyznam, że jestem w miarę zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Nie jest idealny aczkolwiek cienie w kąciku są  troszkę zakryte. Do makijażu dziennego nadaje się jak najbardziej, jednak przy wieczorowym raczej sięgnę po coś bardziej kryjącego.


Jaki korektor w płynie polecacie do maskowania cieni pod oczami?
Z chęcią skorzystam z Waszych rad :)

***   ***   ***   ***

Przypominam Wam o bonie rabatowym w którym możecie skorzystać w sklepie  


na kosmetyki do makijażu :)


15 komentarzy :

  1. Widać różnicę :) Ja niestety nie trafiłam jeszcze na idealny korektor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lekką widać ale na wieczorowy makijaż to dla mnie zbyt mało :)

      Usuń
  2. Lekkie korektory pod oczy mają to do siebie, że nie kryją zbyt dobrze ale do dziennego makijażu są ok. Ja posiadam korektor w płynie z Inglota nr 91. ma podobny efekt jak ten prezentowany przez Ciebie . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wolę ten ponieważ jest tańszy :P

      Usuń
  3. Krycie ma średnie, ja używam korektora z grashki i jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jeszcze nigdy wcześniej tego korektora nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pierwszy raz go widziałam :)

      Usuń
  5. Całkiem niezły efekt, widać różnicę :) Ja o ile z cerą miewam wielkie problemy, to cieni pod oczami na szczęście nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci bardzo zazdroszczę ! Ja mam i to i to ;(

      Usuń
  6. Mam tak samo zbudowane oczy i cienie są moim utrapieniem. Bez makijażu wyglądam, jakbym zarwała co najmniej 2 noce.
    Po zdjęciach widzę, że ten korektor byłby dla mnie za słaby. Na co dzień używam kamuflażu Catrice + na to koretktor z Collection. Razem dają radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło wiedzieć, że nie jestem sama ;P Ja do wieczorowego używam podkładu Dermacol jako korektora :)

      Usuń
  7. Cienie też są moim utrapieniem ja maskuje je korektorem z Sephory. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda spoko, ja uwielbiam loreal touche magique

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.