wtorek, 17 lutego 2015

Męski zapach kobiecym okiem - perfumy ALEXANDRE MARC II

Hej :)

  Od rana w końcu mamy ładne słoneczko tak więc i ten zimny wiatr mi nie przeszkadza w niczym. Jestem naładowana pozytywną energią więc i pomysłów mam więcej :)

Dziś recenzja perfum jednak tym razem dla mężczyzn- tak dla miłej odmiany. 
Zapach o którym chcę Wam opowiedzieć dostałam jeszcze przed Mikołajkami tak więc sprezentowałam go mężowi ;P 

Nie wiem jak u Was ale u mnie to zazwyczaj ja wybieram i kupuję mojemu mężczyźnie zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i perfumy. Nie, żebym go zmuszała do ich używania- po prostu on lubi to co ja wybiorę :) Mówiąc krótko- znam się na tym doskonale :P

A teraz zapraszam Was do recenzji :)

Alexandre Marc II
- woda perfumowana męska


Niezwykły, nieco orientalny zapach przypraw i lasu, który stymuluje męską zmysłowość, otwiera go nuta pieprzu, która jest doskonałym wprowadzeniem do żywicznej kompozycji serca, następnie zastąpiona jest przez nutę drzewną. Zapach adresowany do eleganckich i uwodzicielskich mężczyzn !

Nuta głowy: pieprz

Nuta serca: żywica benzoinowa, kadzidło

Nuta podstawowa: drzewo cedrowe

Poj. 50 ml

Cena: 55 zł

Kupisz TU


Elegancki czarny, wąski flakon z grubego matowego szkła z przeźroczystą plastikową zatyczką.
Wygląda na prawdę bardzo ładnie i jest porządnie wykonany.
Atomizer, którym rozpylamy zapach działa bez zarzutów- nie zacina się i dobrze 'psika"


Kiedy pierwszy raz powąchałam te perfumy po rozpyleniu na zakrętkę pomyślałam- hmm... takie przeciętne.
Jednak kiedy mój mąż użył ich pierwszy raz w Święta Bożego Narodzenia byłam na prawdę zaskoczona ich zapachem. Zupełnie inaczej pachną na skórze po jakimś czasie od rozpylenia- jest to głęboki, korzenny i dość intensywny zapach, ale nie duszący. Są jak by to określić... bardzo kusząco- męskie!
Zarówno mojemu mężowi jak i mi bardzo ten perfum przypadł do gustu. Myślę, że zostaniemy z nim na dłuższy czas. 


Perfumy są bardzo trwałe i zarówno na ciele jak i na ubraniach dość długo się utrzymują nie zmieniając zapachu. Polecam ich zakup dla Waszych mężczyzn, ponieważ porównując cenę do ich jakości to jest na prawdę bardzo niska. Przyznam, że jest to jeden z ładniejszych zapachów jakie kiedykolwiek miał mój mąż.


Znacie ten zapach?
Wybieracie kosmetyki swoim mężczyznom czy raczej sami je kupują?

*** *** *** *** 

Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem


13 komentarzy :

  1. Ciekawe czy mojemu chłopakowi pasowałyby te perfumy - często widzę na blogach pochlebne opinie na ich temat :) Ja też zawsze dobieram mu kosmetyki pielęgnacyjne, sprawdzam składy i ma ich grzecznie używać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam, że jestem odosobniona w tej kwestii :P

      Usuń
  2. Ja zawsze wybieram zapach dla mojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu my wiemy najlepiej co nam się podoba u facetów :)

      Usuń
  3. Interesująca jest ta trwałość i niewygórowana cena. Podoba mi się flakonik:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam jeśli lubicie głębokie korzenne zapachy :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale cena całkiem przystępna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu nie znam ale lubię takie "męskie" perfumki

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiadając na Twoje ostatnie pytanie zdecydowanie pozwalam kupić swojemu facetowi kupić sobie perfumy takie jak chce... pod warunkiem, że będą pachnieć tak jak ja lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli i tak wszystko zależy od Ciebie :P

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.