sobota, 7 lutego 2015

Makijaż studniówkowy

Witajcie :)

 Dziś chcę pokazać Wam makijaż który wykonałam mojej koleżance (którą już kiedyś Wam pokazywałam przy okazji makijażu andrzejkowego, post możecie zobaczyć klikając TU).

A więc Sylwia wybierała się na studniówkę ze swoim chłopakiem i poprosiła mnie o jakiś make up w raczej naturalnych kolorach aczkolwiek chciała aby był wyrazisty. Od siebie chciałam dodać troszkę smaku karnawału więc dołożyłam na dolną powiekę odrobinę kolorowego brokatu. 

Na pewno nie umkną Wam kolejny raz brwi...
Niestety znów wcześniej się do mnie nie zgłosiła na regulację a jak wiadomo nie będę tego robić przed wykonaniem makijażu, tak więc psują one cały efekt.

Muszę jednak przyznać, że tak pięknych kobiecych i kocich oczu jeszcze nie widziałam :)
Sylwia jest piękną dziewczyną i nawet bez makijażu wygląda jak lalka :)













Piękny kształt oczu oraz boska tęczówka prawda?
Jak Wam się podoba makijaż? :)

28 komentarzy :

  1. Śliczny mejkap zrobiłaś, dolna powieka <3 :) faktycznie brwi wymagają regulacji, poza tym są pięknie gęste tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, brwi są bardzo ładne tylko trzeba je podkreślić :) Dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Przepiękny makijaż !
    ps. znam modelkę osobiście i widzę po udostępnieniu na facebooku do tego makijażu, że jesteśmy z tego samego "terenu" :-)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :) Jaka niespodzianka :) Zerknę zaraz na fb ;P
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. zalajkowane zdjęcie! :D kto by pomyślał, że mam tak blisko kogoś, kto tak pięknie maluje! :)

      Usuń
    3. Ach dziękuję :* Kto by pomyślał, że tak blisko mieszkamy :D

      Usuń
  3. bardzo mi się podoba ten makijaż !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, a oczy ma koleżanka cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taką kolorystykę! Piękny makijaż! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż piękny, ale brwi rzeczywiście wymagają fachowej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedalekiej przyszłości postaram się, żeby dorwała ją ta ręka :D

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż ;)) aż tak strasznie te brwi nie psują efektu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, że bardzo nie psują - takich oczu nie da się zepsuć :P

      Usuń
  8. Piękny makijaż, a oczy faktycznie bardzo kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, faktycznie piękny kształt oczu i makijaż bardzo mi się podoba! Piękna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za siebie i za modelkę oczywiście :)

      Usuń
  10. ta brokatowa kreseczka robi wszystko! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o to chodziło :) Niby nic a jednak jak dużo :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.