sobota, 21 lutego 2015

Czarny french z różyczkami- czyli coś eleganckiego na paznokciach

Witam :)

  Jutro oraz w poniedziałek mam takie małe uroczystości a dokładniej urodziny mojego bratanka oraz urodziny bratanka i zarówno chrześniaka mojego męża więc postanowiłam zmalować coś wyjątkowego na paznokciach. Ostatnio były raczej szaleństwa więc teraz coś bardziej eleganckiego.

Nie byłabym jednak sobą gdyby był to zwykły biało beżowy french :)
Postawiłam na kolor czarny oraz dwa paznokcie wyróżniłam czerwonymi a'la różyczkami.
Bardzo lubię takie odcienie na paznokciach i wbrew pozorom wydają mi się dość eleganckie- ciekawa jestem waszych opinii :)

Różyczki oraz listki wykonałam farbkami akrylowymi oraz cienkim pędzelkiem (o którym zresztą niedługo Wam napiszę więcej słów).
Przepraszam za nierównego frencza ale coś ostatnio ręka mi drży ;P

Tak więc już bez zbędnego pisania, zapraszam do oglądania oraz komentowania :)




Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku :*

38 komentarzy :

  1. Piękne!!! Takie eleganckie i romantyczne zarazem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta ciemna wersja frencha! Zgadzam się, wygląda bardzo elegancko z tymi różami :) Udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo lubię inne odmiany francuza :) Aczkolwiek ten klasyczny nigdy nie wyjdzie z mody :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Dziękuję za komentarz. Bardzo fajna propozycja. Pamiętam że jakiś czas temu miałam potworną manię na french i nosiłam go chyba we wszystkich kolorach tęczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. paznokcie nie w moim stylu ;) czulabym sie dziwnei ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on ładny, taki oryginalny przyciągający wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny :) Muszę podobny sobie wykonać, ostatnio w kółko robię french, ale ten klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto czasem dołożyć troszkę kolorów :)

      Usuń
  8. te różyczki bardzo ładnie udelikatniają czarną końcówkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny manicure:) nie przepadam za zwykłym frenchem, ale ten jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie skomponowany french ;-) w sumie muszę pomyśleć nad czymś podobnym, wygląda to bardzo elegancko i efektownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne. Bardzo chciałabym mieć taki kształt, ale moje paznokcie by tego nie przeżyły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już chyba najróżniejsze kształty pazurków ale te odpowiadają mi najbardziej :)

      Usuń
  12. Śliczne mani, urocze i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie widziałam tak pięknego mani! Teraz już wiem, że koniecznie muszę kupić farbki akrylowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo i polecam Ci ich zakup. Świetnie się nimi maluje najróżniejsze wzorki :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.