piątek, 13 lutego 2015

Chusteczki do zmywania paznokci od Beauty Formulas

Hej :)

 Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę w ramach współpracy z firmą Equilibra. Dziś pierwsza recenzja z kosmetyków, które znalazłam w środku- pewnie wiele z Was już zna ten produkt tylko z innej firmy- dla mnie natomiast jest to pierwszy raz :)

Beauty Formulas
Chusteczki do zmywania paznokci


  Chusteczki do zmywania paznokci szybko i bezpiecznie usuwają lakier. Wygodne w użyciu, gdziekolwiek jesteś. Pakowane pojedynczo, co czyni je idealnym produktem w podróży i zapobiega wyciekom. Odpowiedni dla paznokci naturalnych jak i sztucznych. Nie wysusza paznokci. Jedna chusteczka zmywa do 10 paznokci. Bez acetonu. 

Cena: ok 9 zł 




Bardzo przyjemne opakowanie, zarówno kolorystycznie jak i praktycznie. Każda chusteczka znajduje się w osobnej torebeczce, więc możemy zabrać ją ze sobą np. gdy gdzieś jedziemy i nie potrzebne nam wszystkie.
Łatwo się je odpakowuje. 


Chusteczka, praktycznie taka sama jak te, które kupujemy do demakijażu twarzy czy odświeżenia.
Jest dobrze nasączona preparatem aczkolwiek nic się nie wylewa.


Chusteczka jest koloru białego, a jeśli chodzi o zapach to jest na prawdę bardzo przyjemny! Nic a nic nie przypomina zmywacza do paznokci, nawet tego najlepiej pachnącego- porównałabym go do słodkich świeżych owoców :) Po zmyciu zapach na skórze jest jeszcze bardziej intensywniejszy- ale nie duszący.



Chusteczka dobrze radzi sobie z lakierem, nawet tym ciemnym ale.... tak, niestety mam małe 'ale'. Trzeba się nad nim nieźle namęczyć... Już nie wspomnę o lakierach z brokatem z którym raczej nie damy sobie rady. Wiem, że jednak brak acetonu wpływa na to, że emalia zmywa się słabiej tak więc coś za coś. Tak czy inaczej jestem dosyć zadowolona z kosmetyku- faktycznie spokojnie zmyjemy 10 paznokci, nawet myślę, że dałaby radę więcej. Po wszystkim moje pazurki oraz skórki są nawilżone i pachnące a nie suche i szorstkie jak po innych zmywaczach. 
Efekt?

Jestem zadowolona :)

Znacie taki produkt?
Jesteście zadowolone?

*** *** ***

Produkt otrzymałam dzięki współpracy z firmą



13 komentarzy :

  1. Musze się zaopatrzyć w takie chusteczki, idealna na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto mieć taki gadżecik w torebce :)

      Usuń
  2. Mi tez sie przydadza na wyjazdy:) jakie masz dlugie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - olejowanie robi swoje :)

      Usuń
  3. Słyszałam już o tym produkcie i z pewnością po niego sięgnę, gdy będę miała jakiś wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo pozytywnych opinii czytałam o tych chusteczkach :) Przydatny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam z NU i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te są moimi pierwszymi i również jestem na tak :)

      Usuń
  6. Jak działają to jest dobra sprawa , żeby zabrać je do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie długie paznokcie! zazdroszczę!moje się ciągle łamia, nic nie pomaga :( pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.