poniedziałek, 16 lutego 2015

Argan(L)ove kosmetyki od Joanny- serum oraz eliksir do włosów

Cześć wszystkim :)

  Witam Was w tak paskudny początek tygodnia. Dziś moim zdaniem typowy poniedziałek- czyli okropna pogoda i nic mi się nie chce ;/
Jednak dla małego umilenia dzisiejszego ponurego nastroju zapraszam Was na ostatnią już recenzję kosmetyków z serii Argan Oil- a jest to serum na końcówki oraz eliksir.
Jeśli jesteście ciekawi mojego zdania na ich temat to zapraszam do dalszego czytania :)


Joanna,
Argan Oil -
serum na końcówki oraz eliksir jedwabisty


Serum:
Serum na końcówki włosów Argan Oil przeznaczone jest do włosów suchych i zniszczonych wymagających szczególnej pielęgnacji. Receptura serum zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Serum regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone końcówki, redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im zdrowy połysk i miękkość.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Dzięki Serum Argan Oil dotychczasowa pielęgnacja włosów, będzie przyjemnością, która stanie się Twoim orientalnym rytuałem. 


Poj. 50 ml 
Cena: ok 10 zł


Eliksir:
Jedwabisty eliksir z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura eliksiru zawiera niezwykle cenny we właściwości pielęgnujące olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Eliksir doskonale regeneruje nawet najbardziej zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Redukuje łamliwość i wygładza włókna włosów przywracając im niesamowity połysk i nadając im miękkość.
Dlatego jeśli chcesz, aby Twoje włosy były piękne, mocne i zdrowe nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil. Już niewielka ilość eliksiru sprawi, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 


Poj. 30 ml
Cena: ok 16 zł 



Serum:
Poręczna miękka tubka z zamykaniem na klik- łatwo z niej wydobyć kosmetyk. Kolory opakowania utrzymane jak z większości z tej serii czyli brąz, złoto oraz beż.

Eliksir:
Szklana buteleczka z dozownikiem w formie pompki- bardzo łatwa, wygodna i taka, którą lubię najbardziej. Dzięki temu, że jest przeźroczysta możemy ocenić ile jeszcze kosmetyku pozostało nam do wykorzystania. Poza tym jest bardzo porządnie wykonana.


Serum:
Kremowa, dość gęsta konsystencja- jednak łatwo rozprowadza się na włosach i szybko wchłania. Plusem jest to, że ich nie obciąża i nie powoduje szybszego przetłuszczania. 

Eliksir:
Oleista, jednak to coś w stylu "suchego olejku". Szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu na włosach. 

Serum:
Ma beżowo- kremowy kolor. Zapach jest bardzo przyjemny- przypomina mi słodki miód. Po nałożeniu na włosy czuć go jeszcze przez jakiś czas.

Eliksir:
Żółto- złoty kolor. Podobnie jak serum ma śliczny słodki zapach, jednak o wiele dłużej czuć go na włosach po aplikacji.


Serum:
Moje końcówki nie są rozdwojone, jednak były przesuszone i dość niesforne. Serum używałam po każdym myciu- dosłownie "wgniatałam" je w jeszcze mokre włosy. Po ponad miesięcznym używaniu zauważyłam dużą poprawę. Końcówki są wyraźnie nawilżone i wygładzone. Poza tym podoba mi się to, że po jego użyciu włosy delikatnie się kręcą- taki naturalny efekt. Jestem bardzo zadowolona.

Eliksir:
Ten kosmetyk używam różnie, czasem na mokre włosy przed suszeniem a czasem już na suche przed układaniem fryzury- ułatwia ich stylizację. Głównie nakładam go od długości uszu do samych końcówek.
Dzięki eliksirowi moje włosy są wygładzone, pięknie błyszczą i dobrze się układają. Poza tym niweluje ich puszenie się co niestety czasem jest moim problemem. Podobnie jak z serum- jestem bardzo zadowolona.

Świetne kosmetyki za na prawdę małe pieniądze :) 

*** *** *** *** 

Kosmetyki dostałam w ramach współpracy z firmą 
* Znacie te kosmetyki?

15 komentarzy :

  1. Myślę że na eliksir mogłabym się kiedyś zdecydować. Uwielbiam Bioelixire Argan Oil, który sprawdza się fantastycznie na moich włosach, ciekawe czy i ten byłby w porządku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam gdzieś o tym Bioelixire - same pozytywy :)

      Usuń
    2. Polecam, jest tani, dobrze rozprowadza się go na włosach, nie powoduje ich strączkowania, nie obciąża ich. Same zalety :)

      Usuń
    3. Gdzie go kupiłaś ? Można go nabyć w zwykłej drogerii?

      Usuń
  2. Akurat ta seria się u mnie nie sprawdziła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej serii tylko maseczka mi nie podeszła :) Reszta jak najbardziej na plus :)

      Usuń
  3. eliksir <3 uwielbiam :)
    U mnie dziś piękna pogoda! Słońce cały dzień świeciło :) Owszem, nie za cieplo było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie słoneczko wyszło dopiero po godz. 15 i tylko na troszkę ;( Zazdroszczę pogody :)

      Usuń
  4. Znam te kosmetyki. Serum nie specjalnie przypadło mi do gustu, ale eliksir jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi znów bardziej serum podbiło serce :)

      Usuń
  5. wiesz mnie jakoś nie ciągnie do tej firmy średnio się u mnie sprawdza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ich kosmetyki do włosów, balsamy do ciała są np. wg mnie względne :)

      Usuń
  6. Bardzo mnie ciekawią oba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.