czwartek, 26 lutego 2015

Akcja paznokciowa 'Maszyna Losująca" - Muzyka

Witajcie :)

  Dziś zapraszam Was na posta poświęconego Akcji paznokciowej zorganizowanej przez Frambuesę.
Lubię takie zabawy więc z chęcią się do niej zapisałam. 
Pierwszym punktem są paznokcie inspirowane muzyką. 

Przyznam, że dosyć się namęczyłam z wykonaniem tego mani- jednak na żywo wygląda o wiele lepiej :P

Dlaczego takie kolory?
Bo mi muzyka kojarzy się z niesamowitą energią oraz totalnym pozytywnym nastawieniem. Jest dla mnie oderwaniem od złej rzeczywistości- dlatego takie wesołe kolorki :)




Wszystko wykonałam za pomocą farbek akrylowych oraz cienkiego pędzelka. Na koniec wszystko potraktowałam topem i gotowe :)

***    ***    ***    ***    ***    ***


Chętnych odsyłam do posta o akcji :)

42 komentarze :

  1. Spoko pazzurki :) ekstra
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne :)
    Bardzo przydatny pomysł z farbkami akrylowymi .. wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :))) jak kolorowo - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już jak się patrzy na to zdobienie to buźka się uśmiecha ! :) Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi :) Ma być pozytywnie :)

      Usuń
  5. Taka tęczowa muzyka ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba:) Ślicznie wyglądają:) I to zwykłe farbki takie jak do szkoły ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie :) Te do szkoły to plakatówki - te są akrylowe :)

      Usuń
  7. Mega pozytywny, kolorowy i wesoły mani!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bo właśnie taki był zamysł :)

      Usuń
  8. świetne moge pokazac dzieciakom na lekcji muzyki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaaa muzyczne klimaty i jestem całkiem kupiona! Szkoda tylko, że przez granie na gitarze i codzienne uderzanie strun sama nie pomogę pozwolić sobie na takie szaleństwa. Pozostaje mi jedynie pozazdrościć i podziwiać! Naprawdę Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety jak ładnie wyszły :) Obserwuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  11. Ale tęczowe, super ;) Ja też zawsze natłuszczam sobie po malowaniu porządnie oliwką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jakie śliczne, mega optymistycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdobienie! Fantastyczny pomysł, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ekstra i mega pozytywnie przez te kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna praca :) jak dla mnie najlepsza z muzycznych w projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak miło :* Dziękuję bardzo :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.