sobota, 10 stycznia 2015

Zwierzęco i romantycznie ... :)

Witajcie :) !

  Dziś chcę Wam pokazać wzorek jaki wymalowałam ostatnio na moich paznokciach.
Jest to połączenie tego co najbardziej lubię: czyli delikatny róż z cyrkoniami oraz perełkami przeplatany motywem zwierzęcym- w tym przypadku jest to akurat zeberka (no może nie jest idealna ale mi się podoba :D ) 
aczkolwiek panterkę też bardzo lubię ;)

Przyznam się, że wcześniej jako nie lubiłam tego typów zdobień 
( chodzi o motywy zwierzęce) ponieważ zawsze kojarzyły mi się z tandetą... Polubiłam je dopiero w szkole kosmetycznej kiedy miałyśmy zajęcia ze stylizacji paznokci naturalnych i od tego czasu często je noszę u siebie oraz maluję mojej koleżance. 

Mam nadzieję, że wpadną Wam w oko jak wpadły mi :)






Lakiery jakie użyłam to:

*
Astor Fashion Studio-  "002 Cotton candy" 
Bardzo fajny różowy, dosłownie cukierkowy kolorek z malutkimi, mieniącymi się drobinkami.

*
Virtual, Fashion Mania- "181 Sea goddess"
Świetne krycie, fajny kolorek. Kupiłam w Biedrze za parę groszy :)


I jak wam się podobają ? :)

35 komentarzy :

  1. Mimo, że nie przepadam u siebie za cyrkoniami na paznokciach, to pięknie Ci to wyszło Kochana! Gratuluję wykonania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa! :*

      Usuń
  2. super wyglądają pazurki:)niestety takie kamyczki mi bardzo szybko odpadają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy przykleić je na klej do tipsów :)

      Usuń
  3. Ja jestem raczej stonowana i jak dla mnie za dużo się dzieje, ale róż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście właśnie lubię jak coś się dzieje na paznokciach :) Aczkolwiek też zależy na jaką okazję je maluje :)

      Usuń
  4. Jakie śliczne, gdzie ty dziewczyno mieszkasz, byś i mi takie zrobiła :P:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daleko, daleko za lasami i górami w małej mieścinie w świętokrzyskim :)
      Dziękuję bardzo :**

      Usuń
  5. świetnie ci to wyszło, trzeba mieć talent do takich zdobień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba mieć talentu :) To na prawdę bardzo prosty wzorek :)

      Usuń
  6. Ślicznie ;) Nie miałam jeszcze u siebie zwierzęcych motywów, ale u innych mi się zawsze bardzo podoba, więc chyba niedługo też spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mega fajnie i ładnie ;*
    http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/01/jaki-aparat-fotograficzny-polecacie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. też bardzo lubię takie połączenia kolorystyczne :) śliczne mani!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne połączenie :) niebieski ma śliczny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :) i dziękuję bardzo :*

      Usuń
  10. Zeberka całkiem fajnie wyszła. Podobają mi się też kolory lakierów - niebieskiego i różu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię połączenie takich kolorów :)
      Dziękuje bardzo :*

      Usuń
  11. świetne zdobienie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :) Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. bardzo ładnie:) a może teraz wykonasz manicure karnawałowy? :) zapraszam do mnie na konkurs :)
    http://revelvisage.blogspot.com/2015/01/konkurs-karnawaowy-manicure.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie :) Chętnie zajrzę :)

      Usuń
  14. Ah ta zeberka to jeden z nie wielu wzorów, którego za chiny ludowe nie potrafię zrobić,

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.