czwartek, 15 stycznia 2015

"żuczkowy" lakier od Astor

Witam :)

 Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z drogerią internetową ezebra.pl. Do testów otrzymałam 3 kosmetyki w tym właśnie lakier, który chcę Wam dziś przybliżyć.

Dlaczego napisałam "żuczkowy"? 
Bo kiedy go zobaczyłam od razu mi się z nim skojarzył. Jest to typowy wielochrom, który mieni się na fioletowo-zielono-turkusowy kolor. Przyznam, że jest to mój pierwszy lakier tego typu (wiem zdziwko ;P) i na prawdę bardzo przypadł mi go gustu. 

Astor,
Fashion Studio
nr 258 Crystal blue


Lakier możecie kupić w drogerii ezebra.pl za jedyne 3,99 zł.
Chętnych odsyłam do linku KLIK gdzie znajdziecie też inne kolory z tej serii.

Opakowanie:

Mała wygodna buteleczka. Ma bardzo fajny dosyć szeroki pędzelek, dzięki któremu łatwo nałożyć lakier na płytkę paznokcia. 


Kolor (krycie) / Konsystencja:

Lakier ma dla mnie konsystencję wręcz idealną! Nie jest bardzo wodnisty a także niezbyt gęsty- mówiąc krótko akurat :) Aby uzyskać kolor jaki widzicie na zdjęciach nałożyłam aż 4 warstwy... !Jednak! lakier bardzo szybko schnie! Na prawdę byłam mocno zaskoczona, ponieważ już nastawiłam się negatywnie do tego a tu niespodzianka! :) Efekt bardzo mi się podoba, fajnie się mieni i ładnie błyszczy.


Niestety nie mogłam zbyt uchwycić na zdjęciach tego zielono- turkusowego odcienia ;( 
Aczkolwiek jeśli się dobrze przyjrzycie troszkę kolorki się mienią :)


Trwałość:

Poza świetnym kolorkiem lakier też jest dosyć trwały. Bez żadnych odprysków wytrzymał u mnie 3 dni,
następnie zaczyna ścierać się na końcach. Może dla niektórych nie jest to jakaś kolosalna trwałość jednak ja bardzo często moczę dłonie w wodzie oraz z dodatkiem różnych płynów także jestem na prawdę bardzo zadowolona.


I jak Wam się podoba mój "żuczek" :) ?

*** *** *** 

Produkt otrzymałam dzięki współpracy z drogerią 

25 komentarzy :

  1. bardzo podoba mi się ten kolor, ma coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Niby w buteleczce taki sobie a na paznokciach dopiero pokazuje prawdziwe "JA" :)

      Usuń
  2. A mi się podoba ten żuczek :) słabe krycie wynagrodzone szybkim schnięciem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za coś ;) Ażeby zawsze nie było idealnie :) Oo tak :)

      Usuń
  3. Ale świetny kolorek rzeczywiście jak żuczek <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli skojarzyło mi się prawidłowo :)

      Usuń
  4. Pięknie go nazwałaś :) Absolutnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w nim coś kosmicznego, elektryzującego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest na prawdę wyjątkowy :)

      Usuń
  6. Jak dla mnie jest świetny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Można by powiedzieć: ciekawe kolory :)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolorek, lubię takie żuczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od dziś również je bardzo polubiłam :P

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się kolor, obłędny :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą - obłędny :)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Mnie jakoś ten efekt nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust :) Na żywo wygląda jeszcze lepiej :)

      Usuń
  11. Mega przyciągający ten kolorek :) W ogóle widziałam promo na lakiery astora -25% w hebe, chyba się zaopatrzę w taki żuczkowy kolorek, bo mnie mega zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.