środa, 28 stycznia 2015

WoW - czyli małe a jak cieszy :)

Witam Was cieplutko :)

 Jako, że niestety dopadło mnie choróbsko nie miałam zbytnio siły aby cokolwiek napisać na blogu.
Dzisiejszy post będzie krótki - jednak czytam na bieżąco Wasze posty i jak mogę oczywiście komentuję :)

Ostatnio przy wizycie w drogerii Jasmin wpadł mi w oko lakier z Golden Rose i przyznam, się, że nie widziałam jeszcze tej serii! Może jestem dziwna ale nie wiedziałam że GR ma takie fajne miniaturki :)
Ja kupiłam piękny smerfetkowy niebieski i jestem nim zauroczona :)



Golden Rose,
WOW Nail color
(numerek 83)

Zapłaciłam za niego jedynie 2,80 zł :)
Pojemność to 6 ml

Ma bardzo fajny szeroki pędzelek i idealną konsystencję, poza tym  również szybko schnie.
Na moim pazurkach wytrzymał 3 dni bez odprysków także jestem zadowolona :)

***   ***   ***

A teraz troszkę słodkości- w piątek robiłam pyszne rurki z kremem ajerkoniakowym oraz dżemem  :)
Miały zostać na niedzielę jednak nie doczekały nawet soboty wieczór :P



Pozdrawiam ;*

26 komentarzy :

  1. lakier piękny, ale narobiłaś mi ochoty na rurkę z kremem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny żywy kolorek :) A rurki wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu mi się skojarzył ze smerfami :)

      Usuń
  3. ładny kolor :) i na pewno przepyszne rurki... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem maniaczką GR i z tego powodu staram się trzymać od ich stoisk z daleka. Jestem w stanie przepuścić tam ogromne sumy, głównie na lakiery xD
    Dawno tam nie byłam (od Świąt) i nie widziałam tych maleństw. Muszą być stosunkowo nowe ;)
    Kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, ponieważ dopiero teraz na nie trafiłam a niedawno byłam w tej drogerii i ich nie było. Następnym razem zaopatrzę się w większą ilość :)

      Usuń
  5. Jaki piękny efekt :)) Wybieram się jutro do Golden Rose i się im przyjrzę :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy mocny ale na pewno dosyć wyrazisty :)

      Usuń
  7. Jaki piękny kolor :) I cudny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem smerfnie:) a te rurki, o żesz...żarłabym tonami;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak tu schudnąć ja się pytam :P
      Powiem tylko, że były pyszne ! :P

      Usuń
  9. Ale ładny lakier :) Lubie takie kolory, a za taką cenę brałabym w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie wzięłam więcej kolorów ale chyba miałam jakieś zaćmienie :P

      Usuń
  10. Przyznam się, że też nie wiedziałam o tej serii z GR, muszę koniecznie obczaić, kolorek genialny :) Ale mi teraz narobiłaś ochoty na rurkę z kremem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow kolor elektryzuje ! A jakie pysznoooty !
    Zapraszam do siebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Rurki wyglądają smakowicie. A lakier tez piękny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.