piątek, 2 stycznia 2015

Witam w Nowym Roku! :)


Spóźnione ale bardzo szczere!
Życzę Wam Nowego Roku wypełnionego realizacją najpiękniejszych marzeń!
 
Jak Wam minął Sylwester? Ja swojego spędziłam w domu, z rodziną - tym razem bez szaleństw i większej imprezy. Z biegiem czasu po prostu już mi się nie chce :P Wolę ciszę i spokój od głośnych wystawnych balów czy nawet większych domówek. 
Aczkolwiek w makijażu i paznokciach odrobinkę  błysku było , a co! :P
Lakier to moja ulubiona "delikatna błyskotka" firmy Orly. Pięknie mieni się złotym kolorem. Mały minusik za to, że aby uzyskać taki efekt jak na zdjęciach musiałam nałożyć aż 4 warstwy... Jednak pocieszenie- szybko wysycha :)

Z makijażem nie szalałam- kreska również moim ulubieńcem, eyelinerem w kolorze kobaltu od firmy Golden Rose. Do tego trochę brokatu również eyelinerem Bell. I wystarczy jak na Sylwestra w zaciszu domowym.
P.s. Nie chwaliłam się prezentem, który dostałam od Mikołaja pod choinkę (czyt. Mojego ukochanego męża!) - jest to lampa pierścieniowa! :) Jednak słucha co czasem paplam mu za uszami bo wiedział o czym ostatnio marzyłam! :) Jednak dopiero się z nią poznaję więc zdjęcia są jakie są :)


26 komentarzy :

  1. Boski jest ten lakier i kreska. :) Wzajemnie kochana. Życzę Ci również spełnienia wszystkich marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kresce do ideału daleko ale kolor uwielbiam :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Lakier super! Szcześliwego Nowego Roku. Pozdrawia kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny lakier <3 lampa musi być świetna bo taki jest efekt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej zbytnio nie obczaiłam ale i tak jestem mega zadowolona :)

      Usuń
  4. Ja też w tym roku nic szalonego nie robiłam, wieczór z rodzinką przed telewizorem ;D A lakier prześliczny, zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku! Lakier jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreska boska!!! Lakier fajny, ale 4 warstwy przerażają :P Lampa pierścieniowa to jest to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee do ideału jej daleko :P Faktycznie dużo warstw ale schnie szybciej niż czasem dwie warstwy innego :P

      Usuń
  7. Śliczny lakier :)
    Pozdrawiam :*
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pazurki i kreska, kolor mega!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.