poniedziałek, 5 stycznia 2015

Sea breeze by Avon

Tak, tak znów zachwycam się kosmetykami z Avonu :P

Nie wiem, dlaczego wiele z Was jest dosyć negatywnie nastawiona do tej firmy- fakt nie wszystko mi odpowiada ale w końcu nie ma firmy idealnej :)

Lakier, który chcę Wam dziś zaprezentować dostałam w prezencie od mojej bratowej, której zbytnio nie przypadł do gustu. Przyznam się- u mnie też dość długo leżał w pudełeczku aby w końcu nastały jego czas świetności u mnie na paznokciach :) No i przepadłam ... Na prawdę jestem zauroczona nim.

Kolor to coś pomiędzy zimną miętą a faktycznie morską bryzą.

Krycie i opakowanie podobnie jak w innym lakierze z tej serii który opisałam w TEJ notce (kolor Cosmic blue)

Czas w końcu na zdjęcia, a więc zapraszam :)

Avon,
Nailwear pro +
(kolor: Sea breeze)






Taki efekt uzyskałam nakładając jedynie dwie warstwy! Jestem na prawdę bardzo zadowolona.


Jak Wam się podoba kolor?
Co myślicie o lakierach/ kosmetykach Avon?
Jaki jest Wasz hit, co możecie mi polecić jeszcze z tej firmy?
Piszcie, chętnie skorzystam z Waszych propozycji :)

44 komentarze :

  1. kolor jest mega świeży, a na twoich paznokciach prezentuję się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje :)
    Ja nie używam kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio coraz bardziej się do nich przekonuję :)

      Usuń
  3. Z tej firmy daaawno nic nie miałam ale lakier wygląda ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też był czas że miałam od nich długą przerwę a teraz znów do siebie wróciliśmy :P

      Usuń
  4. przepiękny odcień ;) kojarzy mi się z wiosną i chyba na tę porę będzie idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie ma określonej pory roku w której noszę kolory te czy inne- po prostu podoba mi się i maluję :P Ooo :)

      Usuń
  5. Jestem oczarowana tym kolorkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten kolor na paznokciach:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię takie odcienie :)

      Usuń
  7. Cudny kolor ;) ja lubię lakiery z avonu ;) uważam, że są długotrwałe no i mają piękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio często wracam do ich lakierów. Fakt- trwałość mają bardzo dobrą :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Myślę, że to jeszcze nie koniec :)

      Usuń
  9. Bardzo ładny kolorek i dobrze, że jest z połyskiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie lubię matowych wykończeń, tak samo jak perłowych (choć są wyjątki)

      Usuń
  10. Piękny kolor. A jak z trwałością lakieru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że na prawdę mają fajną trwałość. Podobnie jak poprzedni kolor z tej serii (link w poście) utrzymuje się dość długo i nie odpryskuje. Po 3 dnia zaczynają ścierać się końcówki.

      Usuń
  11. Ulalaa kolor piękny! Moje negatywne nastawienie do lakierów Avon ma swój początek w czasach zamierzchłych, kiedy to zamówiłam superrrr trwały (chyba coś koło 10 dni) brokatowy lakier, który po dwóch dniach zaczął odpryskiwać, zmyć tego nie szło w ogóle, nieźle się trzeba było namęczyć, a na dodatek po krótkim czasie tak zgęstniał, że się już nie nadawał. Do tego cena chyba 13 zł...myślę, że za taką kaskę są lepsze lakiery;) ale kwestia gustu wiadomo, a może trafiłam na jakiś felerny egzemplarz:) spróbuję im jeszcze może kiedyś dać drugą szansę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pamiętam jak dostałam pierwszy lakier z tej firmy od bratowej, która była kiedyś konsultantką. Chodziłam wtedy jeszcze do liceum czyli było to jakieś 7 lat temu- uwierz mi, że wyrzuciłam ten lakier dopiero półtora roku temu ponieważ mi zgęstniał. Miał piękny fuksjowy kolor i używałam go tylko na specjalne okazje. Jakościowo był na 5 +. Aczkolwiek brokatowych lakierów jeszcze z Avonu nie miałam :)

      Usuń
  12. bardzo ładny kolor, jednak raczej na wiosnę - lato

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam już wcześniej- nie jest dla mnie ważna pora roku. Po prostu podoba mi się ten kolor i maluje nim pazurki. Idąc taką ideologią nie mogłybyśmy używać pastelowych lub żywych cieni do powiek jesienią lub zimą :)

      Usuń
  13. Przydałby mi się taki w moich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, czasem można kupić w niezłej promocji :)

      Usuń
  14. Lubię ich lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dopiero 2 z tej serii ale nie zamierzam na tym zaprzestać :P

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  16. Łał, kolor jest świetny !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Również się zauroczyłam nim :)

      Usuń
  17. Piękny kolorek :) za kosmetykami z tej firmy nie przepadam,ale lakiery mają bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę z biegiem lat jakość ich kosmetyków bardzo się polepszyła

      Usuń
  18. Wygląda naprawdę dobrze :) Sama nigdy nie miałam lakieru z Avonu, bo jakoś nie mam do nich zaufania, ale u Ciebie prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dość trwałe i mają fajne kolory. Ja jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.