poniedziałek, 19 stycznia 2015

Puder prasowany "Idealna cera" od Avon

Witajcie!

  Od razu przechodzę do tematu, nie będę dziś Was zanudzać rozmyślaniami ;P
Jeśli śledzicie mojego bloga to na pewno zauważyłyście, że ostatnio zamieszczam dość dużo recenzji kosmetyków Avon. Jak każda firma ma swoje perełki, swoje buble i tzw. średniaki- ten produkt to coś spomiędzy pierwszej i trzeciej grupy. Oczywiście wiem, że u Was ten kosmetyk może działać zupełnie inaczej- jak wiadomo 100 osób i 100 opinii :)

Zapraszam!

Avon,
Ideal Flawless,
puder prasowany "Idealna cera"


Opis produktu:

Dopasowujące się do cery pigmenty o różnych kształtach przepuszczają światło, dając cerze idealne niewidoczne krycie i nieskazitelny wygląd pod każdym kątem. Zapewnia cerze nieskazitelny, naturalny wygląd. Przywraca jej promienistość. Jedwabista formuła idealnie stapia się ze skórą i utrwala podkład. 

Cena: ok 45 zł w katalogu
Natomiast w sklepie Best cosmetics dostaniecie go za 19,90 zł!
Link TU


Moje wrażenia:

Opakowanie:

Eleganckie, klasyczne. Puderniczka w kolorze czarnym, bez zbędnych grafik i napisów. Z tyłu znajdują się niezbędne informacje. W środku znajdziemy lustereczko (dosyć duże) oraz gąbeczkę (pomiędzy nią a pudrem znajduje się jeszcze folijka zabezpieczająca. Osobiście nie używam jej do aplikacji, ponieważ wolę to robić moim pędzlem do tego przeznaczonym aczkolwiek na oko wydaje się być bardzo fajna. Ponadto cała puderniczka zapakowana jest w również czarny kartonik z nazwą firmy i kosmetyku. 


Konsystencja / Zapach :

Kosmetyk jest bardzo przyjemny w użyciu, przy nałożeniu na twarz czuć jakby był satynowy. Zapach ma delikatny, nie jest jakiś oryginalny- po prostu zwykły "pudrowy" :)


Kolor:

Posiadam kolor LIGHT MEDIUM. Nie tworzy maski na twarzy, ani żadnych niepożądanych plam. Wręcz przeciwnie- dość fajnie stapia się z kolorem skóry.


Działanie:

Mam dość problematyczną skórę ze skłonnością do wyprysków oraz dosyć przetłuszczającą się- potrzebuję więc kosmetyku, który dosyć dobrze kryje oraz matowi. Niestety puder nie spełnia w 100 % moich oczekiwań. Jeśli akurat moja twarz wygląda w miarę dobrze (czyt. nie ma totalnego wulkanu ;D ) spokojnie mogę go użyć i jestem zadowolona, niestety w dni "masakry" jest on za słaby...
Efekt matujący u mnie utrzymuje się góra 1,5 godziny . Po tym czasie znów muszę iść "przypudrować nosek", ale jak wiadomo nie będę kłaść co chwilę kolejnej porcji tapety- tak więc nieodłącznym dodatkiem u mnie są bibułki matujące. 

Podsumowując muszę powiedzieć, że kosmetyk jest dla mnie trochę lepszym średniakiem. Niestety tym razem nie jestem pod wrażeniem Avonu. Będę szukać dalej :)

*** *** *** 

Kosmetyk otrzymałam dzięki współpracy ze sklepem 



16 komentarzy :

  1. ojoj ja mamie go kupiłam na dzien babci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny ale moim zdaniem raczej dla skóry nie potrzebującej szczególnej uwagi :)

      Usuń
  2. Szkoda, że Cię nie zadowolił tak jak oczekiwałaś. Ja z Avonu uwielbiam błyszczyki powiększające usta - nie znam trwalszych - nawet wysokopółkowce nie wytrzymują kilku godzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś błyszczyk, który tak fajnie mrowił w usta :) Może o tych mówisz- dobrze go wspominam :)

      Usuń
  3. Nie miałam go, ale 1,5 h matowienia to nie jest efekt rewelacyjny ......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej cery się niestety nie nadaje ;(

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze nigdy pudru z Avonu, ale widzę, że trwałość nierewelacyjna, więc raczej do mojej cery nie będzie się nadawał...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz podobną do mojej to raczej nie...

      Usuń
  5. z tego co czytam mam cerę podobną jak Ty, więc i u mnie by się nie sprawdził. A poza tym mam słaby dostep do Avonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje ewentualnie internet gdzie na prawdę możemy kupić taniej kosmetyki niż u konsultantki- przynajmniej ja tak robię :)

      Usuń
  6. Pamiętam jak pojawił się podkład z tej serii, wiele obietnic, po pierwszym użyciu wylądował w koszu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam tyle pozytywów o nim i dlatego się skusiłam a tu niestety klapa ;/

      Usuń
  7. u mnie też by się nie sprawdził mam cerę mieszaną i rzadko co daje radę ją zmatowić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba go kiedyś miałam, ale nie jestem pewna, w każdym razie też mnie słabo matowił mimo, że moja skóra jest mieszana, ale bardziej w kierunku suchej. Ja bardzo lubię Rimmel Stay Matte :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam puder Rimmel Stay Matt , tego nie znam..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.