środa, 7 stycznia 2015

Perfumy Alexandre Marc- wersja damska EDP I i II


Witajcie!

  Dzisiejszy dzień przywitał mnie na prawdę dość dużym mrozem, który dosłownie piekł mnie w policzki kiedy szłam rano na spacer z moją psiną. Mamy w końcu upragnioną zimę więc nie ma co narzekać :)

  Aby umilić Wam jednak dzisiejszy wieczór zapraszam na post typowo zapachowy. Jeszcze przed świętami dostałam w ramach współpracy ze sklepem Maurelii zestaw 3 wód perfumowanych, w tym dwie damskie i jedna męska. Nie jestem chytra więc oczywiście jedną zostawiłam sobie, jedną otrzymała mama a męski zapach w prezencie od Mikołaja ;P dostał mój ślubny :)) Tak więc zapachy mi się nie mieszały i recenzja może być jak najbardziej rzetelna :)

Alexandre Marc
EDP I oraz II-
woda perfumowana damska


Opis produktu:

ALEXANDRE MARC I EDP  50ml
Woda perfumowana damska

Subtelnie uzależniający, słodki zapach adresowany do młodych, energicznych i spontanicznych kobiet. Kompozycja emanuje liściastymi i cytrusowymi zapachami, które mieszają się z harmonijną, słodką kwiatowo-owocową wonią konwalii i śliwki, a następnie łączą się z niezwykle zmysłową i trwałą nutą piżma. Alexandre Marc No I to zapach uwodzicielski i bardzo kobiecy. Wymarzony ciepły zapach na co dzień.
Nuta głowy: mandarynka, nuta liściasta
Nuta serca: śliwka, konwalia
Nuta podstawowa: piżmo
Eau de parfum 50ml

 

ALEXANDRE MARC II EDP  50ml
Woda perfumowana damska

Wykwintny, kuszący i świeży zapach, kwintesencja uroku i zmysłowości, stworzony dla eleganckiej i atrakcyjnej kobiety. Nuty cytrusowe mandarynki i brzoskwini uwikłane w namiętnej kombinacji z aromatem jaśminu i kwiatów pomarańczy upajają zmysły. Zapach idealny na romantyczny wieczór.
Nuta głowy: mandarynka, brzoskwinia
Nuta serca: jaśmin, kwiaty pomarańczy
Nuta podstawowa: paczuli, piżmo
Eau de parfum 50ml

Źródło

Cena każdej to 55 zł 
Dostępne w sklepie maurelii.pl



Moje wrażenia: 

Opakowanie:

Obydwie wody perfumowane znajdują się w solidnych, ciężkich buteleczkach z matowego szkła. Korki są plastikowe jednak wyglądają bardzo elegancko i absolutnie mi to nie przeszkadza. Aplikator jest w formie atomizera, który nie zacina się i rozpyla wodę idealnie w formie mgiełki.
Jako, że flakony są przeźroczyste możemy śledzić ile jeszcze pozostało nam perfum w środku.
Całość zapakowana była również w tekturowe kartoniki z nazwą oraz drobnymi informacjami.


 Zapachy / Trwałość:

Oba zapachy są bardzo przyjemne, ciepłe i świeże. Bardzo lubię połączenia zapachowe kwiatów z owocami także trafiły w mój gust.
Dla siebie wybrałam nr II ponieważ bardziej spodobały mi się nuty, które są w nich użyte. Uwielbiam jaśmin, kwiat pomarańczy oraz piżmo. 
Moja mama woli bardziej słodkie zapachy więc bez problemu zgodziłyśmy się, że nr I powędruje do niej.
Obie wody są bardzo trwałe- kiedy psiknę rano nadgarstki, szyję oraz ubranie praktycznie cały dzień wyczuwam zapach. Na początku jest dosyć intensywny, jednak z czasem robi się delikatny, kobiecy jednak również bardzo dobrze wyczuwalny.


 Jeżeli lubicie delikatne, świeże zapachy kwiatowo- owocowe na pewno te perfumy bardzo Wam się spodobają. Moim zdaniem idealne będą na wiosenne i letnie dni- właśnie z tymi porami roku mi się kojarzą. Także warto pomyśleć już czym chcemy pachnieć wiosną - w końcu już styczeń a do kwietnia bardzo blisko :)

Za tą cenę otrzymujemy na prawdę dobrej jakości zapachy, które mogą być zamiennikami o wiele droższych z tych najwyższych półek.

*** *** *** *** 

Jeśli byłyście zainteresowane ich kupnem znajdziecie je pod linkami:


Dodam również, że w sklepie maurelii.pl znajdziecie również wiele innych kosmetyków w tym np. naturalne mydła, balsamy (w tym również do ust np. ten z pomarańczą, który opisałam TU) czy olejki do twarzy i ciała.


19 komentarzy :

  1. Widać , że dość grube szkło mają
    :)
    http://kasiakinga19.blogspot.com/2015/01/portfel-bellugio.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest tez ważne jednak najważniejszy jest środek ;)

      Usuń
  2. Nie znam marki ale konwalii nie cierpię, piżmo lubię ale z wanilią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwalie to moje ukochane kwiaty :P Wanilii znów nie lubię w kosmetykach, nie ma znaczenia czy są to perfumy czy balsamy :) Jest dla mnie za mdła :)

      Usuń
  3. Hmm brzmi ciekawie, a ja się dalej zbieram do poszukiwań perfum... Pewnie nie można ich nigdzie stacjonarnie obadać/obwąchać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety raczej nie ;( Właśnie szkoda, bo jak wiadomo każdy ma inne gusty jeśli chodzi o perfumy :)

      Usuń
    2. To szkoda, w ciemno nie zaryzykuję bo jestem mega wybredna;)

      Usuń
  4. Nie znam tych perfum :) Fajnie, że Ci się podobają :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są małe znane, też dopiero pierwszy raz się z nimi spotkałam :)

      Usuń
  5. nie znam tej marki, ale recenzja bardzo kusząca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz taki nuty zapachowe to na pewno trafią w Twój gust :)

      Usuń
  7. Obie pachną pięknie :) Ja lubię słodkie zapachy więc najczęściej sięgam po I :) Warte są swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, obie są piękne :) Jednak mnie bardzo kręci ten jaśmin :D

      Usuń
  8. Ciekawe zapachy i ładne opakowania :) Na ich korzyść przemawia także trwałość, bo nie lubię ulotnych woni, które znikają po chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nikt takich nie lubi :) A niestety często można takie kupić :/

      Usuń
  9. Nie przepadam za zapachem piżma,ale lubię konwalię i jaśmin 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście bardzo lubię aczkolwiek w całym połączeniu nie jest ono bardzo wyczuwalne :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.