sobota, 3 stycznia 2015

Oleje Świata od Joanny - czyli balsamy do suchych miejsc 3 w 1

Witajcie!

Dziś mam dla Was recenzję balsamów, które jakiś czas temu dostałam w ramach współpracy z firmą Joanna. Jako, że dostałam trzy, jeden zostawiłam sobie, drugi dałam mamie a trzeci mężowi. 

Po dłuższym czasie zapraszam na recenzję zbiorową :)




Od lewej:

Balsam z olejem kokosowym
 Składniki wiodące:
Olej kokosowy i masło Shea.

Balsam z masłem pomarańczowym
Składniki wiodące:
 Masło pomarańczowe, masło Shea i witamina E.

Balsam z masłem oliwkowym
 Składniki wiodące:
 Masło oliwkowe, masło Shea i witamina E.


Opis produktu:

Odkryj idealny sposób na przesuszoną skórę! Balsamiki 3 w 1 do ust, łokci i paznokci, przeznaczone są do specyficznych i wymagających miejsc na skórze. Dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą Twój naskórek. Przekonaj się sama o jego wspaniałych właściwościach!

Cena: ok. 8zł / 10g


Moje wrażenia:

Opakowanie:

Każdy z balsamów znajduje się w plastikowym słoiczku z zakrętką. Dodatkowo zapakowane były również w osłonkę przytwierdzoną do kartonika, na którym znajdują się podstawowe informacje o produkcie- jednak po otwarciu niestety wyrzuciłam je do kosza :/
Słoiczki są dość dobrze wykonane, na każdej zakrętce znajduje się naklejka.
Plus za to, że są szerokie przez co łatwo je wydobyć.


Konsystencja:

Wszystkie balsamy są dość twarde, jednak miękną przy kontakcie z palcem. Łatwo się rozsmarowują. Przypominają konsystencją wazelinę.

Zapach:

Bezapelacyjnie zapachy są ich mocną stroną!
Ja dla siebie zostawiłam oczywiście kokosowy ;D 
Jednak absolutnie wszystkie mają bardzo przyjemną woń, jednak nie są aż tak bardzo intensywne ażeby przeszkadzały w użytkowaniu.

Działanie:

Kosmetyki mają za zadanie nawilżać suche miejsca i świetnie się w tym sprawdzają.
Ja podobnie jak moja mama używałyśmy je głównie do ust i skórek na paznokciach- dobrze je nawilżyły i sprawiły, że były miękkie. Mój mąż używał balsamu tylko na usta, ponieważ zimą bardzo często pod wpływem chłodnego powietrza pękały mu wargi- również był zadowolony z używania. 

Dodam, że balsamy są bardzo wydajne i długo utrzymują się na skórze.
Jak najbardziej mogę je polecić - jako kosmetyk wielofunkcyjny.

***   ***   ***   ***

Zapraszam na stronę producenta aby zapoznać się z serią OLEJE ŚWIATA,
w zanadrzu mam jeszcze jeden bardzo fajny produkt właśnie z tej serii :)


Miałyście te balsamy?

20 komentarzy :

  1. nie znam tych balsamów ale wydają sie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka nowość na rynku od Joanny. Za tą cenę myślę, że fajny produkt :)

      Usuń
  2. Prezentują się ładnie :)
    http://kasiakinga19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. juz na któryms blogu widze te balasmy i za kazdym razem ślinka mi cieknie na ich widok:)pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Fajnie pachną i troszkę smakują :)

      Usuń
  4. Idealny post, przypadł mi do gustu:) wyglądają bardzo ciekawie :)
    Masz bardzo ciekawe wpisy, widać, że pisanie przychodzi Ci z łatwością, spodobało mi się u Ciebie jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :) Miło czytać takie komentarze :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Pierwszym olejem, który trafił w moje posiadanie być olej kokosowy i nie rozstaję się z nim do dziś ;) Ale bardzo kusząco zapowiada się ten z pomarańczą, może kiedyś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku ale fajne te balsamy:) wyglądają extra, pachną pewnie też...no ale przede wszystkim podobają mi się składniki:) dziś stopiłam masło kakaowe z oliwą z oliwek i miksturka wygląda podobnie jak ten Twój balsam oliwkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal jestem pod wrażeniem Twoich pomysłów :)

      Usuń
  7. O, fajna rzecz, chętnie wypróbuję choć jeden, może mi przypadnie do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o nich same dobre rzeczy ;) koniecznie muszę się w nie zaopatrzyć ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. haha faktycznie fajnie wyglądają :D

      Usuń
  10. Ciekawa jestem jakby u mnie sprawdziłyby się, bo jak widać są bardzo dobre.
    Zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O pierwszy raz widzę !! Pomarańczowy przypadł mi gustu : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.