piątek, 16 stycznia 2015

Odżywka oraz maseczka z serii Argan Oil od Joanny.

Witam! 

 Nadszedł czas na kolejne recenzje kosmetyków z serii Argan Oil, które dostałam w ramach współpracy z firmą JOANNA.

Jeśli jesteście ciekawe również moich wrażeń dotyczących szamponu to odsyłam Was do wcześniejszego postu KLIK.

A tymczasem zapraszam do zapoznania się z recenzją maski oraz odżywki do włosów :)


JOANNA
Argan Oil,
Maseczka 
oraz
 Odżywka do włosów 
z olejkiem arganowym


Opis produktów:

Maseczka do włosów z linii Argan Oil została wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy. Płynne złoto Maroka - bo tak zwany jest również też olejek - pozyskiwany jest z upraw ekologicznych i posiada certyfikat Ecocert.
Maseczka doskonale regeneruje przesuszone włosy i zniszczone końcówki oraz likwiduje problem puszenia się włosów, nadaje im zdrowy wygląd i pożądaną przez wszystkie kobiety miękkość oraz cudowny blask.
Teraz - jeśli chcesz, aby Twoje włosy odzyskały naturalne piękno, nie musisz wyjeżdżać do Maroka ani wydawać fortuny, gdyż jeden z najcenniejszych olejków na świecie jest już dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Bogata konsystencja i piękny zapach sprawia, że pielęgnacja włosów będzie niezwykle wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno.

Cena: ok 8 zł / 150 g


Odżywka z olejkiem arganowym do włosów suchych, zniszczonych, potrzebujących wyjątkowej pielęgnacji.
Wzbogacona o niezwykle cenny olejek arganowy, zwany także płynnym złotem Maroka. Ten orientalny składnik posiada bogate właściwości pielęgnujące włosy i delikatną skórę głowy. Teraz i Ty możesz rozkoszować się korzyściami płynącymi z tych luksusowych dobrodziejstw, a Twoje włosy zyskają:
- odżywienie i wzmocnienie,
- łatwość rozczesywania,
- regenerację zniszczonych partii,
- zmysłowy połysk,
- ochronę przed puszeniem się.
Cudowna konsystencja i piękny zapach odżywki sprawią, że pielęgnacja włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Cena: ok 6 zł / 200 g 



Moje wrażenia:

Opakowanie:

Maseczka: znajduje się w tubeczce z miękkiego plastiku, łatwo wydobyć z niej kosmetyk. Kolory jak we wszystkich kosmetykach z tej serii utrzymane są w kolorze brązu oraz złota z różnymi ich odcieniami. W skrócie, ładne, proste i wygodne.

Odżywka: buteleczka z zamykaniem na klik. Szata kolorystyczna podobnie jak w maseczce w kolorach brązu i złota. Wygodna, butelkę można postawić do góry nogami. 


Konsystencja / Kolor / Zapach :

Maseczka: dość gęsta konsystencja, kolor beżowy, wpadający w żółć. Jest bardzo wydajna, łatwo rozsmarowuje się na włosach. Ma bardzo przyjemny zapach jednak nie wiem do czego można go porównać- może coś w stylu słodkich migdałów :)

Odżywka: jest troszkę rzadsza od maski lecz również dość gęsta. Kolor to żółty wpadający w pomarańcz. Łatwo się ją aplikuje na włosach i również jest bardzo wydajnym produktem. Zapach praktycznie taki sam jak maseczka.


Działanie:

Maseczka: można ją stosować na dwa sposoby- jak odżywkę, nałożyć na włosy na kilka minut lub jak normalną maseczkę trzymamy 20-30 min z ręcznikiem oraz czepkiem foliowym. Jako, że chciałam wypróbować dosłownie "maseczkę" więc wybrałam sposób nr 2. Niestety nie jestem zadowolona z efektów. Moje włosy szybko się przetłuszczały, były oklapnięte i suche na końcach... Również żadnego większego odżywienia nie zauważyłam. Tak więc oprócz ładnego zapachu i wyglądu nic pozytywnego nie znalazłam. Niestety ;(

Odżywka: stosowałam po każdym myciu włosów (również szamponem z tej serii). Włosy są świeże i błyszczące. Zauważyłam, że lepiej się układają i rozczesują. W porównaniu do maseczki absolutnie nie obciążyła moich włosów i nie przyspiesza ich przetłuszczania. Jestem pozytywnie zaskoczona tym, że gdy zaczęłam ją używać przestały się również puszyć i elektryzować- jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa ponieważ był to od jakiego czasu mój duży problem :) Jak na produkt za tak niską cenę to jestem na prawdę bardzo zadowolona i polecam :)

Znacie te kosmetyki?
Jakie są Wasze opinie?

*** *** *** *** 

Produkt otrzymałam dzięki współpracy z firmą
 
JOANNA

23 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak u Ciebie się spiszą :)

      Usuń
  2. Z produktow Joanny mialam tylko farbe do wlosow i byla fajna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbę też używałam :) Są tanie i całkiem dobre :)

      Usuń
  3. Nie znam ich, w ogóle jakoś nie mam doświadczeń z firma Joanna, ale widzę właśnie pozytywne opinie na blogach i muszę to nadrobić.

    Olej arganowy bardzo lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleju arganowego tyle w nich co kot napłakał ;) no ale jest i działanie odżywki bardzo przypadło mi do gustu :)

      Usuń
  4. Używałam tylko odżywki i bardzo ją lubiłam:) Teraz kusi mnie jeszcze serum na końcówki z tej arganowej serii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum opiszę w najbliższym czasie- ale już mogę Ci polecić, jest również fajnym kosmetykiem :)

      Usuń
  5. A ja joanny jeszcze nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena niska, warto chociaż wypróbować :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa tej odżywki. Ciekawe czy u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest raczej uniwersalna więc praktycznie dla każdych włosów powinna być ok :)

      Usuń
  7. Skoro odżywka pomaga na puszące i elektryzujące się włosy, to chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka + szampon z tej serii na prawdę zdziałały cuda na moje okropne włosy. Zawsze po umyciu wyglądałam jak pudel :D

      Usuń
  8. Dla mnie ta maseczka praktycznie niczym nie różniła się od odżywki :) wielkiego efektu wow tez nie było ani po odżywce, ani po maseczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie maseczka bardzo obciążyła włosy... Kompletna klęska. A odżywka bardzo fajna, moje włosy ją polubiły :)

      Usuń
  9. używałam tej serii i całkiem dobrze się sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kosmetyki z dodatkiem arganu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutko ale niestety za tą cenę nie dostaniemy więcej :)

      Usuń
  11. U mnie maska się lepiej sprawdziła niż odżywka :)
    Zapraszam też do mnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maski nie miałam, ale o odżywce mam zupełnie inne zdanie - wg mnie nie robiła na włosach nic, dalej puszyły się jak szalone, ale może mam bardziej wymagające włosy ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.