niedziela, 4 stycznia 2015

Krem do rąk i stóp, który pokochały moje zmysły

Witam :*

 Produkty firmy Avon z serii Planet Spa znają chyba wszyscy. Miałam już kilka produktów jednak teraz po raz pierwszy w moje ręce trafił krem ochronny do rąk i stóp z brazylijskimi jagodami Acai. 

 Przyznam na prawdę szczerze, że praktycznie wszystkie moje zmysły za nim oszalały! Szkoda tylko, że nie można go jeszcze zjeść bo na pewno w smaku też byłby niczego sobie ;D

Zapraszam do czytania! :)


Avon,
Planet Spa- 
Krem do rąk i stóp
 "Amazońskie skarby acai"


 Opis produktu:
 
Intensywny krem do rąk i stóp wygładza i nawilża skórę. Krem natychmiastowo nawilża oraz sprawia, że sucha skóra staje się miękka i gładka. Zmiękcza naskórek i skórki . Nawilżająca formuła, zawierająca ekstrakt z palmy acai i jagód, wygładza suchą i zrogowaciałą skórę na piętach i łokciach, zmiękcza zgrubiały naskórek i skórki, dzięki czemu dłonie i stopy stają się miękkie i gładkie. Po spacerze po gorącym piasku zapewni delikatnej skórze stóp i dłoni kojące nawilżenie i odżywienie. Wmasuj małą ilość kremu w suchą i zrogowaciałą skórę.

Cena: 20zł / 75ml
( bardzo często dostępny jest w atrakcyjnych promocjach)



Moje wrażenia:



 Opakowanie:

Śliczna fioletowa tubeczka ze złotą zatyczką, która przykuwa wzrok na sobie i mówi: użyj mnie! :D
Materiał z, którego jest wykonana tubka jest lekko matowy i nie śliski  przez co nie ślizga się w dłoni.
Wszystko wykonane idealnie.


Konsystencja/ Kolor:

Krem ma gęstą konsystencję, kolor fioletowy ( :D !).
Doskonale się rozprowadza na skórze i dość szybko wchłania. 
Dodam, że kosmetyk jest wydajny, ponieważ wystarczy mała ilość aby nawilżyć całe dłonie czy stopy.


Zapach:

Krem ma piękny, słodki i dość intensywny zapach, który absolutnie przywołuje mi na myśl lody jagodowe (które przy okazji uwielbiam :D). Dodam też, że dość długo utrzymuje się na skórze. Och gdyby można go było jeszcze zjeść ! ;D


Działanie:

Moim zdaniem jest to jeden z lepszych kremów firmy Avon.
Bardzo dobrze radzi sobie zarówno z dłońmi jak i stopami. Świetnie nawilża skórę, wygładza ją i pozostawia aksamitnie gładką. Nie wyobrażam sobie już wyjścia z domu bez posmarowania nim dłoni oraz wieczorów bez pachnących nim stóp :)
Dodatkowo plusem jest jego niska cena, ponieważ często można kupić go nawet za 10 zł.
Ostatnio coraz bardziej przekonuję się do Avon'u :)

Polecam ! 

*** *** *** 

Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem
gdzie znajdziecie wiele kosmetyków firmy Avon, w na prawdę bardzo atrakcyjnych cenach!



***          ***          ***

Co myślicie o Serii Planet Spa?
Miałyście może ten krem albo inne kosmetyki z serii "Amazońskie skarby acai"?

22 komentarze :

  1. Bardzo lubię zapach tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jak wyżej : również za nim oszalałam :D

      Usuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować, już sobie wyobrażam ten zapach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bosko! Dosłownie lodami jagodowymi :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Więc polecam w przyszłości wypróbować :)

      Usuń
  5. bardzo lubię tą serię, ale tego kremu jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam ostatni katalog z 10 razy, ale nie widziałam go:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam ostatniego katalogu ale właśnie nie lubię Avonu z tym, że nie zawsze wszystkie kosmetyki są dostępne :/

      Usuń
  7. moja mama go ma, alew sumie nie pokusiłam sięjeszcze byb go spróbowac;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc teraz będzie Cię kusiło :D

      Usuń
  8. Jaki śliczny kolor! Zapach też musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego na prawdę dobrze działa :)

      Usuń
  9. Ja uważam, że jakość kosmetyków AVON bardzo się poprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mi się wydaje, kiedy chodziłam do liceum moja bratowa była konsultantką i byłam na bieżąco z ich kosmetykami- teraz po kilku latach są na prawdę nie do poznania.

      Usuń
  10. Ja uważam, że ta seria planet spa jest świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zakupić resztę kosmetyków z tej serii :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.