środa, 14 stycznia 2015

Fioletowowo mi ... czyli make up w moich ulubionych kolorach :)

Witajcie!

Po malutkiej przerwie zapraszam dziś na makijaż. 
Na pewno wiele z Was stwierdzi, że jest on zbyt odważny i za ciemny- jednak ja takie bardzo lubię i świetnie się w nich czuję. 

Oczy wykonałam głównie za pomocą paletki Sleek "Bad Girl". Ma na prawdę świetne kolorki- właśnie w moich odcieniach.





I jak? Podoba się? :)

Możecie zauważyć na pierwszych zdjęciach moją okropną cerę ;/
Od jakiegoś miesiąca mam po prostu na twarzy totalną masakrę!
Nic nie pomaga więc zapisałam się do dermatologa- wizytę mam 13 lutego (tak przy okazji jest to piątek trzynastego ;D - nie wiem czy mam się zacząć bać? :D ).

Pozdrawiam Was cieplutko i zapraszam na kolejny post! :)

35 komentarzy :

  1. Pięknie, genialnie podkreśla kolor Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek - też takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oko w moim guście, ślicznie :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wizycie na pewno nic złego nie wyjdzie :) a makijaż jest śliczny, jednak dla mnie bardziej wieczorowy, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo właśnie jest wieczorowy :)

      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Super ! Również lubię fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twoim kolorem oczu i włosów ten ciemny fiolet współgra pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo na prawdę uwielbiam wszelkie odcienie fioletów, zarówno na powiekach jak i na paznokciach :)

      Usuń
  7. Piękny makijaż oka,idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż :) a twarz... tez ładna :p nie widziałaś mojej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Na zdjęciach i tak wygląda w miarę... nie widziałaś mnie bez makijażu :D Wtedy to jest dopiero horror ;( :P

      Usuń
  9. Mam Bad Girl i jakoś nie mogę jej ogarnąć. Ale makijaż piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od jakiegoś czasu już się nią bawię i na prawdę można z niej wyczarować na prawdę różne i ciekawe makijaże :)

      Usuń
  10. Bardzo ładny makijaż ! :)
    Podoba mi się to roztarcie jasnym fioletem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż mi niestety cienie i kredki słabo się trzymają :( nawet makijaż zrobiony u kosmetyczki wytrzymał 3 godz., więc na imprezę musiałam malować się sama bo wszystko zeszło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz poszukać dobrej bazy pod cienie. Ja do tego makijażu nałożyłam najpierw bazę (Hean) później kredkę czarną i na to dopiero cień. Trzyma się na prawdę bardzo dobrze :)

      Usuń
  12. Piękny makijaż :) Świetne dobranie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba :*

      Usuń
  14. Bardzo ładnie się prezentuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ Ty pięknie wyglądasz! love fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach ;) Dziękuuuję bardzo :*

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  16. ślicznie! Też lubię fioletowe makijaże :-) Fajny blog! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.