sobota, 17 stycznia 2015

Cieniowany mani z motywem zwierzecym.

Hej :)

 Idąc ostatnio małym zainteresowaniem motywami zwierzęcymi na paznokciach postanowiłam dziś znów coś zmalować. Na dworze dziś pochmurno i szaro więc mani wprost przeciwnie- kolorowo i wesoło :)!

Podstawą jest różnokolorowe cieniowanie- niestety nie wyszło tak idealnie jakbym chciała aczkolwiek jestem zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Następnie czarnym linerkiem rysowałam wzorki - panterka połączona z zeberką. Widziałam gdzieś bardzo podobne mani i strasznie mi się spodobało więc odtworzyłam je u siebie. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)





Lakiery użyte do zdobienia to najróżniejsze firmy ale głównie moje ukochane z limitki Lacoste. Mają piękne żywe odcienie i świetne krycie. Inne to również Bell oraz Virtual oraz Astor.

I jak Wam się podoba?
Lubicie takie zdobienia?

36 komentarzy :

  1. Całkiem ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ale dużo roboty włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że nawet długo mi nie zeszło :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. A u mnie dziś słonecznie i prawie 10 na plusie, wiosnę w powietrzu czuć!;D
    Na taki mani nie zdecydowałabym się osobiście, ale podziwiam wyczucie kolorów i pracę, jaką w to włożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju ależ Ci zazdroszczę! Ja miałam dziś strsznie pochmurny dzień, więc musiałam się jakoś rozweselić ;)

      Usuń
  4. Piękne zdobienie, bardzo mi się podoba, a efektu przejścia nie potrafię uzyskać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ale mnie ten efekt też nie wyszedł idealnie :)

      Usuń
  5. śliczne paznokcie :) ja nie mam takich umiejętności... :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę wcale nie potrzeba mieć jakiegoś specjalnego talentu :) Wystarczy odrobina cierpliwości :P

      Usuń
  6. Bardzo ładny mani, a połączenie kolorów takie - wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, jakbym ja się wzięła do takich zdobień, to prawa ręka wyglądałaby jakby dorwała się do niej trzylatka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;P Może nie byłoby tak źle :)

      Usuń
  8. Ale to ślicznie wygląda, tak letnio i kolorowo ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdobienie :) dokładnie na takie mam teraz ochotę - mega pozytywne i w kolorach tęczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba sobie humorek poprawiać :)
      Dziękuję i pozdrawiam :*

      Usuń
  10. Bardzo ładnie wyszło, lubię takie wielokolorowe paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba :) ja niestety tak nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam wcześniej- to tylko kwestia wprawy :P

      Usuń
  12. Mi się takie zdobienia podobają u innych, ale sama się w tego typu wzorkach źle czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakieś wyjścia chyba bym takiego nie zrobiła ;) ale na co dzień idealny :)

      Usuń
  13. też od czasu do czasu lubię ponosić coś mega kolorowego :D ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja w takim mani z miłą chęcią bym pochodziła, a nawet z dumą je wszystkim prezentowała :P są piękne, ale nie mam cierpliwości do paznokci, więc musiałabym poprosić kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.