wtorek, 9 grudnia 2014

Szampon z olejkiem arganowym od Joanny czyli pierwszy kosmetyk z serii Argan Oil

Witam :)

 Dziś zapraszam Was na pierwszą recenzję kosmetyku z zestawu  z serii Argan Oil, który dostałam w ramach współpracy od firmy Joanna

Nie chcę robić zbiorowej recenzji całego zestawu, ponieważ wolę na każdy z osobna poświęcić trochę czasu a nie napisać takiej ogólnikowej recenzji " co z większa" jakie czasem czytam na niektórych blogach.
Dopiero po opublikowaniu posta z ostatnią recenzją zrobię małe podsumowanie całej serii.

Tak więc zapraszam do czytania :)

Joanna
Argan Oil-
Szampon z olejkiem arganowym


O p i s   p r o d u k t u :

Szampon z linii Argan Oil przeznaczony jest do włosów potrzebujących szczególnej pielęgnacji. Receptura szamponu zawiera olejek arganowy uzyskiwany z upraw ekologicznych i posiadający certyfikat Ecocert.
Szampon doskonale myje i pielęgnuje zniszczone i przesuszone partie włosów oraz rozdwajające się końcówki. Wygładza włókna włosów przywracając im zmysłowy połysk i nadaje włosom miękkość i witalność.
Dlatego jeśli marzysz o pięknych, mocnych i wyjątkowo zdrowych włosach nie musisz już wydawać fortuny, gdyż jeden z najbardziej cenionych w pielęgnacji składników jest teraz dostępny w nowej linii Joanna Argan Oil.
Cudownie krystaliczna konsystencja i piękny zapach sprawią, że mycie włosów stanie się wyjątkowym rytuałem przywracającym naturalne piękno. 

Cena: ok 6- 7 zł ( w zależności od sklepu)
Poj. 200 ml


M o j e   w r a ż e n i a :

 Opakowanie:

Klasyczna plastikowa butelka, wygodna w użytkowaniu. Kolory utrzymane w odcieniach złota i brązu. Aplikator w formie małego otworku. Uwagę zwraca duży napis na opakowaniu ARGAN OIL.

Konsystencja /  Kolor / Zapach:

Szampon jest dość rzadki, dlatego trzeba uważać przy dozowaniu aby nie wyleciało go zbyt dużo, poza tym należy szybko zaaplikować na włosy ponieważ dosłownie przelatuje przez palce... Nie jest to zbyt wygodne.
Dobrze się pieni przez co jest dosyć wydajnym kosmetykiem.

Kolor ma bursztynowy, zapach bardzo przyjemny- lekko słodkawy, czuć go jeszcze przez jakiś czas na włosach po umyciu.


Działanie:

Czytałam wiele recenzji tego szamponu z czego ponad połowa nie była pozytywna.
Jednak na moje włosy zadziałał bardzo przyjemnie. Mam skłonność do puszenia się moich kłaczków po wysuszeniu i to mnie bardzo denerwuje- jednak po użyciu szamponu były sprężyste i sypkie. Żadnego puszenia! Byłam bardzo mile zaskoczona. Poza tym do plusów zaliczę to, że nie pamiętam kiedy moje włosy ostatnio się same kręciły a tu niespodzianka- bardzo delikatne naturalne falo-loki :P

Może i skład nie zachwyca jednak jako kosmetyk do mycia włosów sprawuje się bardzo dobrze. 
Nie obciąża, nadaje połysk i nie przyspiesza przetłuszczania się.

Do ideału mu daleko jednak ma wiele plusów i mogę Wam go polecić :)

*** *** *** 

Miałyście kiedyś ten szampon?
Jak się u Was sprawował?

*** *** *** 


10 komentarzy :

  1. nie używałam go, ale pewnie na każdego szampon zadziała inaczej, najlepiej samemu spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Czytałam kilka recenzji gdzie dziewczyny pisały o tym, że po umyciu tym szamponem włosy były sztywne i matowe- u mnie zupełnie odwrotnie! Jeden kosmetyk może różnie działać u różnych osób :)

      Usuń
  2. Nie miałam ale może się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena baaardzo przystępna więc warto :)

      Usuń
  3. Dla mnie cała ta seria to jeden wielki bubel ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie byłam zdziwiona takimi opiniami ponieważ ja jestem bardzo zadowolona :)
      Aczkolwiek nie powiem, że nie byłam zbyt optymistycznie nastawiona na początku (przed użyciem) :)

      Usuń
  4. Nie używałam, ale generalnie nie jestem wielką fanką szamponów Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kilka szamponów ale żaden nie wywarł tak pozytywnych uczuć jak ten :)

      Seria z Apteczki Babuni to była dla mnie masakra :P

      Usuń
  5. nie miałam, muszę zerknąć na niego w drogerii:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.