sobota, 27 grudnia 2014

SOS dla naszych ust

Witajcie kochane!

  Jak tam minęły Wam święta? U mnie bardzo przyjemnie, cały czas w gronie rodzinnym i nawet wczoraj zawitał do nas śnieg :) Obiecałam, że wrócę zaraz po przerwie świątecznej i tak też się dzieje :) 

W czasie zimy nie wyobrażam sobie dnia bez nałożenia na usta dobrej pomadki nawilżającej, która ma je chronić przed niską temperaturą oraz chłodnym wiatrem. 
 Poza tym ostatnio zaczęłam także codziennie nakładać balsam nawilżający na usta na noc. Rano są mięciutkie i co najważniejsze już nie pękają- co niestety było moją wielką udręką :(

Próbowałam wielu pomadek/balsamów i działały one jedne lepiej drugie gorzej. Ostatnio jednak trafiłam na coś na prawdę super. Jest to produkt naturalny, powstały z upraw ekologicznych. Więcej szczegółów poniżej. Zapraszam!


EN DOUCE HEURE
Balsam do ust -
Słodka pomarańcza


Opis produktu:

Balsam do ust z masłem shea, masłem kakaowym i woskiem pszczelim wzbogacony olejem avocado, specjalnie stworzony do pielęgnacji suchych i popękanych ust. Olejek ze słodkich pomarańczy, pozostawia na kilka minut, delikatny, słodki smak w ustach. Odkryj bogaty, w 100% naturalny skład balsamu do ust SŁODKA POMARAŃCZA.

SKŁAD:


Jak widać skład jest na prawdę świetny!

Cena: 23,80 zł ( sklepie Maurelii )
Poj. 6,5 g


M o j e   w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Wygodne, minimalistyczne. Pomadka wysuwa poprzez przekręcanie dolnej części. 
Małym minusem jest etykietka, która wykonana jest z papieru który może się szybko ścierać lub łatwo zamoczyć. Poza tym wszystko działa bez żadnego problemu.


Konsystencja/ Kolor:

Konsystencja balsamu jest dość zbita jednak pod wpływem ciepła usta bez problemu ją aplikuję.
Kolor na żywo jak widać jest zielony- jednak na ustach jest bezbarwny, nadaje tylko delikatny połysk.


Zapach/ Smak :

Balsam ma faktycznie bardzo przyjemny delikatny zapach pomarańczy. Na prawdę jakbym wąchała skórkę pomarańczową. Smaku niestety nie wyczuwam w ogóle- jednak nie przeszkadza mi to.

Działanie:

W takich kosmetykach najważniejsze jest działanie i z tym balsam sprawuje się na 6!
W końcu taki skład zobowiązuje :)

Świetnie radzi sobie z popękanymi oraz suchymi ustami, które pozostawia miękkie i nawilżone. 
Najlepszy efekt uzyskałam stosując go na noc.
Poza tym, nakładam go też na skórki wokół paznokci i też bardzo dobrze na nie działa :)

Polecam :)

***   ***   ***   ***   ***

Produkt otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem





22 komentarze :

  1. Skoro pachnie jak pomarańcza musi być mój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie bardzo fajnie :) Jak skórka pomarańczowa :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W balsamie pielęgnującym nie jest ważny kolor ;D Poza tym przecież pisałam, że na ustach jest bezbarwny :)

      Usuń
  3. U nas też spadł śnieg! ;D Nie próbowałam tej pomadki, jak na razie moim ulubieńcem jest malinowo-żurawinowa z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nivea lubię ale waży mi się na ustach :)

      Usuń
  4. Ja używam balsamu Blistex,też świetny :) tego akurat nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ciężko dostępny w Polsce niestety :/

      Usuń
  5. O, całkiem fajne cudeńko:) skład zacny, a i pachnieć musi ładnie;)
    U mnie tez biało w końcu!:D a święta...cieszę się, że już minęły, jakoś mało mnie kręcą.:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzieciństwie bardziej cieszyłam się ze Świąt :) Teraz nie mają już dla mnie takiego uroku :) Za to niestety z 5 kg więcej na wadze ;(

      Usuń
    2. Też tak samo mam, zniknęła ta magia świąt z wiekiem... Spokoo Gosiak, trochę brzuszków, skłonów i wszystko 'schodzi' :D ja się od jutra za poświąteczne treningi zabieram hehe:D

      Usuń
    3. Ja wyznaczyłam sobie termin od Nowego Roku :) Od razu takie małe postanowienie :P

      Usuń
  6. Także szukałam dobrej pomadki nawilżającej. Ostatecznie okazało się, że bardzo dobrym sposobem na nawilżenie ust i zniwelowanie popękanych skórek jest maść z witaminą A. Do kupienia w aptece z kilka złotych, a działanie godne niejednego profesjonalnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze drogi jak na balsam do ust, aktualnie używam balmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety za jakość trzeba zapłacić ;(

      Usuń
  8. szukam dobrej pomadki bo nawet carmex nie pomógł na moje usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Carmexie przeszkadzał mi zapach :P

      Usuń
  9. Nie słyszałam nigdy jeszcze o tej firmie , ale chętnie zapoznam się z asortymentem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kosmetyki chyba dostępne tylko przez internet ;(

      Usuń
  10. nie znam ani firmy ani tym bardziej balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że do tej pory również o niej nie słyszałam :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.