piątek, 5 grudnia 2014

Słodkie Mikołajki - czyli prezenty od serca :)

Witajcie :)!

Jako, że jutro Mikołajki wczorajszy praktycznie cały dzień spędziłam w kuchni robiąc prezenty dla moich najbliższych. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam takie w których widać włożone serce a nie zwykłe kupione w sklepie od niechcenia : "Bo taka tradycja to muszę coś kupić"... :)

Uwielbiam piec i w ogóle gotować i pichcić w kuchni ( moja druga wielka pasja<3 ), więc jako prezenty postanowiłam zrobić pyszne ciastka własnej roboty :) Do tego jakieś inne drobiazgi i gotowe!

Teraz zamęczę Was zdjęciami jednak ostrzegam, że robione były telefonem, bo niestety akurat wtedy musiała mi paść bateria w aparacie :P







Takie pyszności zrobiłam, jeśli jesteście ciekawe jak je zrobić to poniżej podaję linki z przepisami z blogów które wykorzystałam :P

* A więc ciasteczka z pierwszego zdjęcia to pyszne "Ciasteczka wyciskane". Przyznam, że najwięcej się przy nich namęczyłam ale opłacało się :) Po upieczeniu udekorowałam czekoladą oraz różnymi dodatkami.
Link do przepisu: KLIK

* Następne to zwykłe kruche ciasteczka. Od siebie dodałam do nich jeszcze startą skórkę z cytryny i pomarańczy. Po upieczeniu część udekorowałam czekoladą (podobnie jak poprzednie) a resztę polukrowałam ( przepis na świetny lukier znajdziecie tu : KLIK)
Link do przepisu: KLIK

* Na koniec moim zdaniem najlepsze! "Śnieżno czekoladowe- ciasteczka" Jeśli lubicie mocno czekoladowe smaki to coś dla Was! :)
Poza tym ślicznie wyglądają :)
Link do przepisu: KLIK


A tak wyglądały gotowe popakowane paczuszki :)



A Wy lubicie dostawać takie robione prezenty czy raczej wolicie takie kupione ze sklepu?

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii :)

Tak na koniec jeszcze mały bonusik :)
Moja kochana modelka ! :)


16 komentarzy :

  1. Ale smakołyki :) ja raczej kupuję z lenistwa :)cudny piesek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne te ciasteczka ;) Też uwielbiam własnoręcznie wykonane prezenty, zarówno dawać, jak i dostawać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciasteczka wyglądają przepięknie!!:))

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie ciasteczka, do tego najbardziej robione własnoręcznie. :) Wyglądają bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) i dziękuję! :)

      Usuń
  5. Z pewnością smaczne te ciastka :)
    Fajna psina :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacho, jakie ciacha! Jeśli smakują tak, jak wyglądają to pewnie są boskie... Te serduszka to już w ogóle miazga, takich ładnych ciastek to nawet w sklepach nie widzialam.. Oj tak, nie ma to jak własnoręcznie wykonany prezent, nawet coś prostego i nie skomplikowanego, ale od serca. Ja już mam pewne plany też na prezenty pod choinkę, będą mydełka, będą kremy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam talent do pieczenia a Ty do tworzenia kosmetyków :P Uwielbiam i jedno i drugie więc również byłabym zachwycona kiedy ktoś wręczyłby mi taki prezencik :)

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.