sobota, 6 grudnia 2014

Paznkocie w stylu Bollywood!

Dziś zapraszam na kolejne zdobienie z racji mojego uczestnictwa w projekcie organizowanym u Frambuesy.
A dokładniej chodzi o projekt RAZEM PRZEJDZIEMY PRZEZ ŚWIAT (klik).

Już czas na tydzień czwarty, który inspirowany jest stylem Bollywood. 
Mi Bollywood kojarzy się głównie z kolorem fioletowym i złotym :) Nie wiem, dlatego akurat tylko z tymi ale kiedy pomyślę o pięknych Indiach widzę właśnie te odcienie :) 

Poza tym ważne są też bogate zdobienia ponieważ styl ten jest można powiedzieć, że nawet trochę przesadzony :) Ja może aż tak bardzo nie poszalałam ale to jest właśnie moja inspiracja i pomysł :)

Mam nadzieję, że przypadnie Wam go gustu :)





Do wykonania tego zdobienia użyłam:

* mojego ulubionego śliwkowego lakieru z Lacoste, (którego recenzję możecie przeczytać TU (klik) )
 
* pięknego lakieru z drobinkami złota od ORLY ( jest do odcień nr 40046 Ingenue)

* złoto- pomarańczowego sypkiego brokatu oraz kolorowych cyrkonii.


Pozdrawiam i życzę miłych Mikołajek :*

20 komentarzy :

  1. Oooo i jak mogłam rzucić złoty brokat a kompletnie o tym nie pomyślałam :D
    Slicznie CI wyszło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne mani, faktycznie, też mi się od razu z Indiami skojarzył ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Kolory jak najbardziej w tym klimacie :)

      Usuń
  3. Też właśnie słysząc bollywood, miałam skojarzenie, że złoto i fiolet albo bordo :)) bardzo fajne, zazdroszczę długości pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Paznokcie i tak niedawno troszkę skróciłam :P

      Usuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.