poniedziałek, 8 grudnia 2014

Odrobina luksusu w makijażu- czyli paletka Avon Luxe

Witajcie! :)

Dziś chcę Wam przybliżyć paletkę, która bardzo przypadła mi do gustu nie tylko świetnymi dość intensywnymi i trwałymi kolorami ale również pięknym opakowaniem. Jest to paletka Avon z serii Luxe o bardzo przyjemnej nazwie Glamorous Roses. Miałam kilka cieni tej firmy jednak żaden nie przypasował mi tak jak właśnie te. 

 O p i s   p r o d u k t u :

Ekstrakt egzotycznej orchidei dla efektu aksamitnie gładkiego i pełnego głębi koloru.Zestaw pięciu trwałych, głębokich odcieni mocno nasyconych pigmentami pozwala tworzyć hipnotyzujące makijaże oczu na dzień i na wieczór.
Efekt: Długotrwały, piękny i wyrazisty kolor

Cena: 
Regularna 55 zł
jednak bardzo często można dostać ją w dobrej promocji

 M o j e   w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Opakowanie paletki jest dość duże, solidnie wykonane, w kolorze błyszczącego złota. W środku oprócz 5 cieni znajdziemy aplikator oraz również duże lusterko.



Kolory/ Trwałość:

Odcienie bardzo przypadły mi gustu, ponieważ ostatnio często lubię malować się właśnie takimi kolorami.
Cienie łatwo się aplikują, dobrze rozcierają i są dosyć trwałe nawet bez wcześniejszego nałożenia bazy.
Spokojnie możemy z nich wykonać makijaż wieczorowy jak i delikatny dzienny.

Kolory poniżej pokazane są na skórze bez nałożenia bazy!


Jasny cień u samej góry niestety najmniej widać jednak jest bardzo fajny do rozświetlania wewnętrznego kącika oka. 

Dwa poniżej jasnego to jaśniejszy i ciemniejszy odcień matowych fioletów. Bardzo przyjemnie i elegancko wyglądają na powiekach.

Dwa ostatnie to odcienie brązów, posiadają błyszczące drobinki, również bardzo podoba mi się efekt jak tworzą na oku.

*** *** ***

Poniżej makijaż jaki wczoraj miałam na twarzy, oko pomalowane właśnie za pomocą cieni z paletki Avon Luxe.


Miałyście kiedyś te cienie?
Co myślicie o kosmetykach do makijażu firmy Avon?

22 komentarze :

  1. Opakowania mają piękne, makijaż też mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ładnie się prezentuje :-) cień jak widać ma mocny kolor - podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od stopnia intensywności nakładania ale są na prawdę bardzo fajne :)

      Usuń
  3. bardzo ładnie się prezentują, lubię takie delikatne, stonowane cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Również bardzo przypadły mi do gustu :)

      Usuń
  5. bardzo ładne prezentuje się ta paletka. kolory również takie, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne właśnie na aktualny sezon jesień/zima :)

      Usuń
  6. Nie mialam nigdy, ale kolory sa w moim typie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja pierwsza z tej serii :)

      Usuń
  7. Ładne kolory jednak cienie avon nie goszczą w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wszystkie mi pasują ale z tych jestem zadowolona :)

      Usuń
  8. piękne kolorki ziemi, pięknie Ci w nich ;-) ja mam purple smokes :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolorki, też takie lubię od czasu do czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka ma śliczne kolory :) Makijaż cudny :)

    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim Świątecznym rozdaniu w którym do wygrania jest wybrany przez Ciebie perfum :) Będzie mi bardzo miło jeżeli weźmiesz udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i za zaproszenie :)

      Usuń
  11. Przepiękne kolory, bardzo mi.sie takie podobają. Muszę podpytac kumpeli czy nie ma promocji akurat ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolory, lubię tą serię obs. zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.