poniedziałek, 15 grudnia 2014

O tym jak zakochałam się... w perfumach :)

Cześć! :*

  Pomalutku dochodzę już do siebie, choroba mija. Choć myślałam, że w tym roku mnie ominie ponieważ szczepiłam się na grypę :/

Perfumy o których chcę Wam dziś opowiedzieć poznałam już jakieś 6- 7 lat temu, jednak wtedy miałam tylko parę próbek. Jednak dzięki uprzejmości bardzo miłej Pani Agnieszki, która prowadzi m.in sklep na Allegro z kosmetykami Avonu ( link TU ), w końcu mam przyjemność przetestować je w mini 30 ml buteleczce :)

Wiem, że niektóre z Was są dosyć uprzedzone do firmy Avon, jednak niektóre zapachy oraz kolorówka jest na prawdę na bardzo wysokim poziomie- przykładowo właśnie te boskie perfumy.


Jesteście ciekawe szczegółów to zapraszam do czytania :*

Avon,
Today, Tomorrow, Always, Forever


O p i s   p r o d u k t u :

Avon pierwszy raz na rynku perfum prestiżowych!
'Today' firmuje swoją twarzą Salma Hayek.
Jest trzecim najlepiej sprzedającym się zapachem w Europie.
Pierwsze z kolekcji - perfumy emanujące miłością.
Unikalny składnik zapachu, nutę zapachową uwielbianego przez motyle kwiatu budlei specjalnie dla Avonu opracował słynny dom perfumeryjny 'Firmenich'.
Oszałamiający słodyczą i kobiecością koktajl frezji, słodkiego soku kaktusa, kwiatu strelicji zwanego "rajskim ptakiem", hibiskusa i budlei zwanej "leśnym motylem", podbity wiązanką ze szlachetnych gatunków drzew, subtelnej wody różanej i jedwabistego piżma, uwięziony w przepięknym jubilerskim flakonie.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: biały pieprz, frezja, sok z kaktusa Saguaro
nuta serca: strelicja królewska, budleja, hibiskus, jaśmin
nuta bazy: hinduski sandałowiec, mleczko cedrowe, jedwabne piżmo, woda różana. 

Cena: 

W katalogu za 30 ml buteleczkę musimy zapłacić 75 zł (regularna cena) w promocji czasem ponad 50 zł.

W sklepie Pani Agnieszki zapłacimy 34,99 zł
(link TU)  



M o j e   w r a ż e n i a :

Opakowanie:

Uwielbiam kosmetyki, które mają eleganckie opakowania. Takie właśnie mają te perfumy.
Flakon jest dość ciężki, wykonany ze szkła, zatyczka jest plastikowa. Bardzo przypomina buteleczki z zapachami z najwyższych półek.
Dodatkowo wszystko zapakowane jest w złoty kartonik z nazwą perfum.

 
Zapach / Trwałość:

Perfumy mają dość mocny, kwiatowy zapach, który dosłownie otula całe ciało.
Nie jest on lekki ale dosyć ciężki- idealny na czas jesienno- zimowy.
Bardzo pasuje do mojego charakteru- kobieta mocno stąpająca po ziemi.
Jeśli lubicie zapachy lekkie i świeże- raczej Wam nie przypadnie do gustu.
Dla mnie jednak jest ideałem <3

Jeśli chodzi o trwałość to jestem pod wielkim wrażeniem-
wystarczą 2 psiknięcia i zapach czujemy na sobie cały dzień.
Przyznam, że perfumy Avonu zazwyczaj mają problem właśnie z trwałością, jednak ta seria jest pod tym względem świetna. Pamiętam, że kiedyś na urodziny kupiłam mojemu mężowi wersję dla mężczyzn i również czuć je było bardzo długo- więc do plusów dokładamy jeszcze wydajność.


Cena:

Przy zakupie perfum ważną informacją jest również cena. 
Jeśli chodzi o te, to moim zdaniem bardziej opłaca się kupić je w mniejszym opakowaniu, ponieważ są na prawdę bardzo intensywne i starczą nam na bardzo długo. Poza tym kwota za jaką możemy nabyć je w sklepie Pani Agnieszki jest praktycznie znikoma to ich jakości. Są na prawdę świetne!



Czym kierujecie się przy wyborze perfum?
Miałyście kiedyś właśnie te? 
Jestem bardzo ciekawa czy Wam też tak przypadły do gustu :)


***   ***   ***   ***   ***

Perfumy otrzymałam dzięki współpracy z



KLIK 

20 komentarzy :

  1. Osobiście podobały mi się tomorrow ale today też mi się podoba na kimś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi podobają się absolutnie wszystkie z tej serii :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooo ten też mi się podoba, miałam dezodorant i balsam o tym zapachu :)

      Usuń
  3. moja koleżanka ich używa, faktycznie piękne ale dla mnie zbyt mocne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie każdemu pasują ponieważ są dość mocne :) Ale ja takie lubię :)

      Usuń
  4. Baaardzo podoba mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale ostatnio pachne perfumami z Yves Rocher ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę? Taki klasyk Avonu ... :P

      Usuń
  7. Bardzo lubię Avonowe perfumy, ale tych jeszcze nie miałam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię aczkolwiek dużo jest nietrwałych - te są wyjątkiem :)

      Usuń
  8. Z Avonu miałam jedynie Little Black Dress i Perceive bodajże, dosyć lubiałam, szczególnie te pierwsze. :)
    Ale ulubionego zapachu wciąż szukam, tutaj ciężko się zdać na jakiekolwiek recenzje, trzeba wąchać samemu, aż się znajdzie ideał.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, perfumy to sprawa gustu aczkolwiek warto wiedzieć wcześniej czy są to bardziej ciężkie zapachy czy też lekkie :)

      Usuń
  9. przez kilka lat używałam zapachu tomorrow od Avon i jest to jeden z moich ukochanych zapachów <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moim zdaniem cena nie jest jakaś bardzo odstraszająca :) Zapach przecudny :)

      Usuń
  10. To jedyne perfumy marki Avon, które mi się podobają - właśnie Today:) Świetnie sprawdzają się zarówno w miesiące chłodniejsze, jak i cieplejsze.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.