sobota, 20 grudnia 2014

Makijaż z nutką zieleni

Witajcie! :)

  Powoli dochodzę do siebie choć dzisiejszy dzień to dla mnie w skrócie: MASAKRA.
Nic mi się nie chce robić, no może oprócz jednego- ciągle mam apetyt na coś słodkiego :P 
A więc z tego wszystkiego naszło mnie na zrobienie makijażu- pech mnie jednak nie opuszcza i znów światło nie było takie jak chciałam a co za tym idzie kolory na zdjęciu nie oddają ich prawdziwej barwy na żywo.
Żałuję, ponieważ ta butelkowa zieleń na środku powieki bardzo fajnie się błyszczy :(

Zaczynam na poważnie rozmyślać nad kupnem lampy pierścieniowej- czekając w taką pogodę na dobre światło chyba dolecę do 50- ki :P

*Makijaż wykonałam cieniami z paleteki 120 oraz Sleek au naturel.
*Tusz to Miyo, Super Lash 3in1 action.
*Błyszczyk Oriflame eternal gloss w kolorze Divine Berry











I na koniec mały bonusik. Moja najpiękniejsza choinka na świecie :P 
Pomimo tego, że ze względu na pogodę absolutnie nie czuję atmosfery świąt, choć tym się cieszę :)
A Wy macie już swoją? :)




Pozdrawiam :*

23 komentarze :

  1. Ka dopiero będę stroić choinkę, a co do makijażu to jest ok choć za zieleniom na powiekach nie przepadam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką typową zielenią też nie przepadam ale ta ma fajny odcień :)

      Usuń
  2. Makijaż piękny, butelkowa zieleń ma swój urok. Moja najpiękniejsza też już ubrana i cieszy moje oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, podziwiam :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro ubieram swoją choinę dwumetrową :D. Genialny makijaż ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jaaa! Aż dwumetrową? Zazdroszczę :P!

      Usuń
  5. Wow, ta zieleń jest przepiękna i cudnie się komponuje z kolorem na ustach! Makijaż w kolorkach robię raz na sto lat, ale taki to bym sobie naczyniła chętnie:D
    Lampa pierścieniowa dobra rzecz, choć styczności jeszcze nie miałam, ale fakt- światło do zdjęć ostatnio masakryczne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam styczności aczkolwiek widzę jakie fajnie zdjęcia dziewczyny robią na blogach, a ja muszę czekać na słońce za oknem ;(

      Dziękuję za miłe słowa :*

      Usuń
  6. Jaki śliczny makijaż ;) Też już mam ubraną choinkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia ładnie wyszły. Mój aparat nie uchwycił by tak kolorów nawet w dobrym świetle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak liczyłam na coś lepszego... Dzięki :*

      Usuń
  8. Rewelacyjny mejkap :) i oczy i usta :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawiony komentarz, postaram się odpowiedzieć na każdy :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.